امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20494 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نصراله آبادیان خبرداد؛

مشارکت 37هزار نفری دانش آموزان منطقه 11 برای«مدرسه سازی به جای ترقه بازی»

خبرایران:شهردار منطقه 11تهران از ساخت مدرسه ای با مشارکت 37هزار نفری دانش آموزان در راستای طرح " مدرسه سازی به جای ترقه بازی " با کمک های آموزش و پرورش، خیرین و شهرداری خبر داد.
مشارکت 37هزار نفری دانش آموزان منطقه 11 برای«مدرسه سازی به جای ترقه بازی»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11؛ نصراله آبادیان در این باره گفت: طرح ساخت مدرسه ابتدایی "ایرانمهر " که از دو سال پیش همزمان با چهارشنبه آخر سال در پی تصمیم دانش آموزان و با مشارکت آموزش و پرورش و اداره آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی  با صرف هزینه خرید ترقه به مدرسه سازی اختصاص یافت؛ هم اکنون به مراحل پایانی خود نزدیک می شود.
شهردار منطقه 11 افزود: کلنگ احداث این مدرسه با شعار "مدرسه سازی به جای ترقه بازی" سال 93 به زمین زده شد و پس از  گذشت 2سال این مدرسه پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی داشته است و پیش بینی می شود که  در بهار سال 96 این مدرسه با نام "مدرسه ایرانمهر" افتتاح شود.
آبادیان ادامه داد: این مدرسه با 6 کلاس درس و در مقطع ابتدایی دایر خواهد شد و برای احداث آن 600 میلیون تومان اعتبار از محل کمک های مردمی و کمک شهرداری منطقه 11 جمع آوری شده است.
به گفته شهردار منطقه 11 بیش از 37هزار دانش آموز مشغول به تحصیل در مدارس سطح منطقه 11 به صورت خودجوش پول خرید ترقه را به ساخت این مدرسه اختصاص دادند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب