امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20483 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در آستانه فصل بهار انجام شد؛

توسعه 20 هزار متر مربع فضای سبز در منطقه 15

خبرایران : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 از توسعه 20 هزار مترمربعی فضای سبز منطقه در آستانه فصل بهار خبر داد.
توسعه 20 هزار متر مربع فضای سبز در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، نوروزی با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز به منظور بهبود شرایط زیست محیطی، ایجاد شادابی و طراوت در روحیه شهروندان و ایجاد زیبایی بصری انجام شده است افزود: کاشت فاز 2 بوستان شهید آوینی در بزرگراه امام علی (ع)  به مساحت 16 هزار و 500 متر مربع و ادامه رفیوژ بزرگراه شهید شوشتری و میدان شهرک جمهوری در ناحیه 3  از مهمترین پروژه های اجرایی حوزه فضای سبز  در ماه های پایانی سال 95 است.

 نوروزی با اشاره به اینکه مجموع فضای سبز منطقه بیش از 21 میلیون مترمربع بوده و سرانه فضای سبز آن نیز به ازای هر نفر بیش از 33 مترمربع است یادآور شد: از ابتدای سال 95 با اجرای پروژه های متعدد 121 هزار مترمربع  فضای سبز به محدوده منطقه اضافه شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با تاکید بر اینکه در کاشت گونه های گیاهی سعی شده از گونه های سازگار و متناسب با آب و هوا و شرایط کم آبی منطقه انتخاب شود افزود: دراین راستا از انواع درخت و درختچه شامل سروکوهی، یاس شیروانی، یاس هلندی، کاج مشهد، زیتون و... بهر گیری شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: منطقه 15 از 130 بوستان برخوردار است که به روش آبیاری بارانی و در مناطق جنگلی  نیز از نوع آبیاری قطره ای استفاده می شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب