امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20475 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای دستیابی به آسمان آبی ؛

270 تاکسی صفر کیلومتر جایگزین مینی بوسهای فرسوده منطقه 15 شد

خبرایران: 270 تاکسی صفر کیلومتر جایگزین مینی بوس های فرسوده پایانه خاوران در منطقه 15 شد.
270 تاکسی صفر کیلومتر جایگزین مینی بوسهای فرسوده منطقه 15 شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی شهردار منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: شهرداری تهران با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و در راستای تحقق آسمان آبی نسبت به اعطای تسهیلات 200 میلیون ریالی در قالب  وام بلاعوض و 100 میلیون ریال بابت هزینه اسقاط مینی بوس های فرسوده به صاحبان 270 مینی بوس فرسوده اقدام کرد.
به گفته وی در این راستا همچنین طی دوره آموزشی 12 ساعته برای رانندگان؛ آموزشهای لازم  به منظور آشنایی آنان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برگزار شد.
 شهردار منطقه در ادامه افزود: در این دوره آموزشی مدیر آموزش سازمان تاکسیرانی و مدیر تاکسیرانی منطقه درخصوص مقررات و ضوابط سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران و پلیس راهور منطقه در ارتباط با نحوه رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي نكات لازم را به رانندگان آموزش دادند. 
دکتر انجمنی  با تاکید بر فعالیت تمامی تاکسی های تحویل شده در پایانه خاوران خاطر نشان کرد: این تاکسی ها از پایانه خاوران به مقصدهای شهرری، مسگرآباد، قیامدشت، تهرانپارس و.... تردد خواهند داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب