امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2043 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای هم تغییر کرد

خبرایران: رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر مسعود شفیعی را به سمت سرپرست دانشگاه فنی حرفه ای منصوب کرد.
رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای هم تغییر کرد
به گزارش خبر ایران؛ روز گذشته سهراب رضایی رئیس سابق دانشگاه فنی و حرفه ای یک نشست خبری برگزار کرد. او درحالی که برنامه آینده این دانشگاه را ترسیم می کرد، همان دیروز وزیر علوم او را برکنار و مسعود شفیعی را به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای منصوب کرد. 

در متن حکم انتصاب شفیعی که تاریخ دیروز را دارد، آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به عنوان سرپرست دانشگاه فنی حرفه ای منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه فنی حرفه ای را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید. 

شفیعی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

همچنین وزیر علوم در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر سهراب رضایی رئیس سابق دانشگاه فنی و حرفه ای در زمان تصدی مسئولیت این دانشگاه قدردانی کرد. 

گفتنی است روز گذشته هم وزیر علوم در حکمی، محمدحسین امید را به عنوان سرپرست دانشگاه تهران منصوب کرد. پیش از این فرهاد رهبر رییس دانشگاه تهران بود. 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب