امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20392 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شبکه شما در«سروستان» میزبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی

خبرایران:برنامه تلویزیونی «سروستان»با رویکرد معرفی ظرفیت های هر استان، سه شنبه هر هفته از ساعت 22 از شبکه شما پخش خواهد شد.
شبکه شما در«سروستان» میزبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شبکه شما، در اولین برنامه که شب گذشته اجرای آن را عباس طاهریان برعهده داشت، یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد، احمد حمزه نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب و فاریاب و شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر حضور داشتند، به امکانات و ظرفیت های گردشکری و معرفی جاذبه ها و صنایع دستی و برنامه های پیش روی استان در خصوص رفع مشکلات مردم پرداختند.

در ادامه برنامه ارتباط تلفنی با عباس سعیدی رییس جهاد کشاورزی استان کرمان و همچنین ارتباط زنده با مرکز کرمان و سیدیعقوب موسوی رییس جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان برقرار شد و به معرفی برترین ها و ظرفیت های بخش کشاورزی و صادرات محصولات و مرکبات تولید شده در استان و برنامه در دست اقدام در حوزه کشاورزی استان پرداخته شد.

گفتنی است؛ با توجه به اولویت شبکه شما، در تولید برنامه های تلویزیونی با موضوع  گردشگری، برنامه "سروستان" به ظرفیت های استانهای  کشور می پردازد. تهیه کنندگی این برنامه را مهدی خدایی برعهده دارد.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب