امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20361 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دیدار دشتی اردکانی با هیات مدیره کانون سردفتران ودفتریاران هرمزگان

خبرایران : رييس كانون سردفتران و دفترياران مركز با اعضاي هيات مديره كانون هرمزگان ديدار و گفت وگو كرد.
دیدار دشتی اردکانی با هیات مدیره کانون سردفتران ودفتریاران هرمزگان

به گزارش خبرایران از روابط عمومي كانون سردفتران و دفترياران، محمدرضا دشتي اردكاني، با حضور در كانون سردفتران هرمزگان ضمن تشکر از اعضای سابق جامعه سردفتران و دفتریاران، تشکیل کانون اين استان را تبریک گفت.

وي با تسليت ايام فاطميه به نرخ حق التحرير در دو سال گذشته اشاره كرد و افزايش اين نرخ را حاصل تلاش هيات مديره و با دغدغه دفاع از حقوق همکاران دانست و ادامه داد: افزايش اين نرخ با پيشنهاد كانون ها و جوامع و مساعدت رييس محترم سازمان ثبت اسناد و املاك كشور انجام شده كه در نهايت شاهد افزايش نرخ حق التحرير بوديم.

دشتي اردكاني درخصوص تقسیم اسناد بانکهای خصوصی در زمان دولت‌ گذشته و دولت فعلی گفت: تاكنون سه مرتبه اين مورد را به هيات دولت ارايه كرده‌ايم اما علي‌رغم اين تاكيدات، ‌تاكنون با تمام تلاش‌های صورت گرفته با اینکه اسناد بانک‌های خصوصی در شورای تقسیم اسناد طرح شود، مخالفت شده است.

رييس كانون سردفتران و دفترياران، همچنين با بيان اينكه کار در واحد درمان سروسامان گرفته و با سرعت به همت مسوول واحد درمان رو به پیشرفت است، ادامه داد: در حال حاضر شيوه‌نامه مشخصي در واحد درمان ملاك عمل قرار مي‌گيرد كه عدالت رعايت شود. در استان‌ها هم با ياري همكاران موفقیت‌های خوبي در بخش درمان بدست آورده‌ایم که از یکایک همكاران قدرداني مي‌كنم.

وي در پاسخ به يكي از اعضاء با تاكيد بر اينكه سیاست کانون حذف دفتریاران نیست،‌گفت: متاسفانه خود دفتریاران به این موضوع دامن می‌زنند و آن را تکرار می‌کنند و خودشان هم باوركرده اند. از همكاران درخواست مي‌كنم این مطلب اشتباه را تكرار نكنند. اگر هم این قضیه بر فرض هم صحت داشته باشد، در مورد دفتریاران فعلی و حقوق مکتسبه‌ای که دارند نيست.

در ادامه اين ديدار رييس كانون سردفتران و دفترياران هرمزگان در خصوص خرید زمین برای احداث ساختمان کانون هرمزگان مطالبي را طرح و پيشنهاداتي را مطرح كرد كه رييس كانون مركز در اين رابطه براي همكاري قول مساعد داد.

همچنين دبیر هیات مديره کانون سردفتران و دفترياران هرمزگان ضمن تشکر از رييس هيات مديره كانون مركز، از مساعدت هاي محمد گودرزی مسول سابق واحد درمان کانون و بنيانگزار شالوده کار درمان و عليرضا سليمي كه با همت والای خود در ادامه توانسته کارهایی که در 40 سال گذشته انجام نشده بود را انجام دهد، قدرداني كرد.

وي ادامه داد: مراكز طرف قرارداد كانون هرمزگان از يك مركز به 17 مركز رسيده كه اين امر جاي قدرداني فراوان دارد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب