امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20348 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 خبر داد؛

توزیع یک هزار کالابرگ بهارانه در قلب تهران

خبرایران : مهرشاد الله ویردی معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از توزیع کالا برگ بهارانه در قلب تهران خبر داد .
توزیع یک هزار کالابرگ بهارانه در قلب تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از توزیع کالا برگ بهارانه در قلب تهران خبر داد و گفت: کمیته ای در راستای حمایت از خانواده های نیازمند، بدسرپرست و بی سرپرست در منطقه ایجاد شده که در طول سال به مناسبت های مختلف از خانواده های نیازمند حمایت می کند و در همین راستا کالابرگ بهارانه با محوریت توزیع مواد غذایی در حال پخش در سطح منطقه است.

مهرشاد الله ویردی با بیان اینکه بیش از هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان به همت شهرداری منطقه ۶ پخش می شود گفت: کالابرگ ماه رمضان، کالابرگ ماه محرم و صفر و کالابرگ ماه مهر از جمله کمک هایی است که در طول سال توزیع می شود.

او با اشاره به حفظ کرامت خانواده های نیازمند در حین توزیع کالابرگ بهارانه گفت: بخشی از این خانواده ها خانم های بدسرپرست و یا بی سرپرست بوده که به همت مجموعه های کوثر حمایت می شوند.

الله ویردی توضیح داد:بخشی از خانواده های نیازمند منطقه 6 نیز افرادی هستند که به عنوان سرایه دار در خانه ها مشغول به فعالیت بوده و نیازمند کمک های حمایتی هستند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب