امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20342 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمود نویدی خبرداد؛

محدودیت ورود خودروهای متفرقه از‌ اتوبان قم و محور تهران ساوه به ‌جاده اصلی فرودگاه امام‌‌(ره)

خبرایران: مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) از همکاری با پلیس راه برای جلوگیری از تردد خودروهای متفرقه از جاده اصلی فرودگاه امام‌(ره) از تاریخ ۱۵ اسفند ماه خبر داد و اعلام کرد: تنها ترددهای فرودگاهی و مسافری از این مسیر انجام می‌شود.
محدودیت ورود خودروهای متفرقه از‌ اتوبان قم و محور تهران ساوه به ‌جاده اصلی فرودگاه امام‌‌(ره)

به‌گزارش خبرایران از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)؛ محمود نویدی با اشاره به وجود دو کریدور بزرگ جاده‌ای تهران - قم و تهران - ساوه در دو طرف شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: وجود محور فرودگاهی باعث شده بسیاری از رانندگان که قصد تردد در مسیر اتوبان قم- ساوه و بالعکس را دارند٬ از جاده فرودگاهی امام(ره) استفاده ‌کنند.

وی یکی از دلایل اعمال‌ محدودیت ترافیکی برای جاده فرودگاه امام خمینی(ره) از ۱۵ اسفند ماه را وجود برج مراقبت‌ در میان دو باند رفت و برگشت‌ جاده اصلی فرودگاه امام‌خمینی(ره) عنوان و اظهار کرد: از نظر فنی، ترافیک سنگین خودرو چندان منطقی نیست، بنابراین برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با نصب گیت‌های عبوری به جاده فرودگاه شرایطی فراهم شود تا فقط مسافران و کارکنان بتوانند از این مسیر استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره)٬ بروز تعداد زیادی تصادف در جاده فرودگاهی را انجام رفت و آمدهای زیاد غیر فرودگاهی دانست و گفت: علاوه بر این هزینه نگهداری جاده نیز برای ما مشکلات ایجاد می‌کند.

‌نویدی با اشاره به حضور تیمی از پلیس راهور در مسیر مذکور اظهار امیدواری کرد؛ با اعمال محدودیت‌‌های ترافیکی در جاده اصلی فرودگاه امام‌خمینی(ره) خدمات بهتری به مسافران ارائه شود.

وی گفت: بر این اساس از ۱۵ اسفندماه، جاده شرق به غرب فرودگاه امام(اتوبان قم- ساوه) پس از اولین دوربرگردان،‌ به‌طور کلی برای تردد‌های غیر فرودگاهی مسدود می‌شود، ضمن آنکه برای خودروهایی که از غرب به شرق(اتوبان ساوه-قم) قصد سفر و عبور از جاده مخصوص فرودگاه امام(ره) را دارند محدودیت‌هایی قائل می‌شویم. به این ترتیب که از ‌اتوبان ساوه به سمت شرق‌‌، خودروهای مسافران تفکیک می‌شوند اما با اعمال محدودیت‌های ترافیکی، خودروهای غیر مسافر‌ی‌ به سمت‌ کنار‌گذر شمالی هدایت می‌شوند تا در آینده تا تصمیم قطعی‌ برای تردد در این مسیر اتخاذ کنیم تا بدین ترتیب جاده اختصاصی فرودگاه امام(ره) از سمت شرق و غرب بسته باشد و فقط مسافران امکان تردد از این مسیر داشته باشند.

به گفته نویدی حدود ۷۰ درصد خودروهایی که از جاده اختصاصی فرودگاه امام(ره) استفاده می‌کنند، ‌خودروهای غیرفرودگاهی و غیر مسافری هستند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) اظهار داشت: در این باره مکاتبات با پلیس انجام شده اما مردم نیز به این موضوع توجه کنند و همکاری لازم را داشته باشند

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب