امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20306 تاریخ انتشار: شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رامین قاسم پور اعلام کرد؛

هدف نمایشگاه ابزارآلات و یراق آشنایی صاحبان صنایع با دستاوردها وانتقال تکنولوژی به کشورمان است/ همایش اقتصاد مقاومتی در حاشیه نمایشگاه ابزارآلات و یراق برای ارتباط صنعت و دانشگاه برگزار می شود

خبرایران: مجری اولین نمایشگاه ابزارآلات، یراق و تجهیزات جانبی گفت: اولین نمایشگاه ابزار آلات، یراق و تجهیزات جانبی از10اسفندماه تا 13 اسفندماه سال جاری با حضور شرکت ها و کشورهای مختلف در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می شود.
هدف نمایشگاه ابزارآلات و یراق آشنایی صاحبان صنایع با دستاوردها وانتقال تکنولوژی به کشورمان است/ همایش اقتصاد مقاومتی در حاشیه نمایشگاه ابزارآلات و یراق برای ارتباط صنعت و دانشگاه برگزار می شود

به گزارش خبرنگارخبرایران،نشست خبری«اولین نمایشگاه ابزارآلات،یراق وتجهیزات جانبی»و«نمایشگاه تخصصی بین المللی CNC» صبح امروزبا حضور«رامین قاسم پور»مجری اولین نمایشگاه ابزارآلات، یراق و تجهیزات جانبی،«دکتر سید محمد سیدی»مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب ،«سارمون شاور» برگزار كننده نمايشگاه CNC و اصحاب رسانه در سالن کنفرانس نمایشگاه شهر آفتاب برگزار ودراین نشست خبری«رامین قاسم پور» مجری اولین نمایشگاه ابزارآلات، یراق و تجهیزات جانبی اظهار داشت:اولین نمایشگاه ابزار آلات، یراق و تجهیزات جانبی از10اسفندماه تا 13 اسفندماه سال جاری با حضور شرکت ها و کشورهای مختلف در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می شود.

قاسم پورتصریح کرد: اولین نمایشگاه ابزارآلات، یراق و تجهیزات جانبی در فضایی بالغ بر 7000 متر مربع کار خود را در روز سه شنبه 10 اسفندماه 1395 آغاز و هدف از این نمایشگاه آشنایی صاحبان صنایع با آخرین دستاوردها و انتقال تکنولوژی به کشورمان است. در این راستا با ایجاد اشتغال می توان در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کرد.

وی با اشاره به جزییات برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: اولین نمایشگاه ابزارآلات، یراق و تجهیزات جانبی با حضور کشورهای مانند؛ آلمان ،چین، تایوان، هندوستان، ترکیه و ایران آغاز به کار می کند و اعتقاد ما براین است که نمایشگاه مرکزبه نمایش گذاشتن کالا و مکانی است که در زمان و مکان مشخصی دست اندرکاران صنعت، به مبادله آخرین دستاوردهای خود برای شکوفایی صنعت می پردازند.

قاسم پورابرازداشت: باحمایت از اتحادیه های مختلفی چون اراک، تبریز، گیلان، قم، اصفهان، همدان، ارومیه و مازندران و شیراز نمایشگاه با شکوهی برگزارخواهد شد و درصددیم تا آخرین دستاوردها در این صنعت را به نمایش بگذاریم و درسال های گذشته به دلیل نبود چنین نمایشگاهی، صنعتگران درنمایشگاه های مرتبط دستاوردهای خود را به نمایش می گذاشتند.

وی یادآورشد: اولین نمایشگاه ابزارآلات، یراق و تجهیزات جانبی خوشبختانه می تواند نقطه شروعی برای صنعتگران حوزه ابزار آلات باشد تا دستاوردهای خود را در نمایشگاهی که متعلق به خودشان است، به نمایش بگذارند و می توان بحث صادرات را نیز در این نمایشگاه داشته باشیم.

قاسم پورتاکید کرد: اعتقاد ما براین است که کالا باید در آغازمعرفی و مزیت رقابتی آن به هرنحوی بیان شود و سپس به بحث صادرات وارد شویم و در راستای اقتصاد مقاومتی، در حاشیه نمایشگاه حاضر، همایشی در روز پنجشنبه ساعت 11 تا 13 برای ارتباط صنعت و دانشگاه برگزار شود.

مجری اولین نمایشگاه ابزارآلات، یراق و تجهیزات جانبی افزود: در کشورهای توسعه یافته ارتباط صنعت و دانشگاه پشتوانه زیادی دارد و نبود ارتباط صنعت و دانشگاه، پیامدهای توسعه نیافتگی و وجود کاستی در صنعت، وابستگی صنعتی، بهره برداری نامطلوب از منابع طبیعی و اتلاف سرمایه اجتماعی است و در این روز قصد داریم با حضور دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان همایشی برگزار شود تا بخشی از کاستی ها در این رابطه جبران گردد.

وی عنوان داشت: وظیفه اولین نمایشگاه ابزارآلات، یراق و تجهیزات جانبی این است تا به رفع نواقص و مشکلات تولید و بروز کردن علم فروش و مارکتینگ در این صنعت کمک کند که بر این اساس با برگزاری این همایش این کار انجام خواهد شد و در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های ایرانی از کشورهای چین، تایوان، هندوستان، ترکیه، اتریش و آلمان برای به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها در صنف ابزارآلات جمع خواهند شد.

قاسم پور اضافه کرد: نمایشگاه تخصصی بین المللی ابزار، یراق و تجهیزات وابسته 10  تا 13 اسفند ماه اولین دوره خود را در مرکز نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار و در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های ایرانی از کشورهای چین، تایوان، هندوستان، ترکیه، اتریش و آلمان برای به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها در صنف ابزارآلات جمع خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: این صنف علیرغم کاربری«از خانه تا کارخانه» به دلیل نداشتن نمایشگاهی تخصصی بین المللی قادر به معرفی محصولات جدید خود به کلیه مشتریان در همه صنوف نبوده و در نمایشگاه هایی مانند نفت و گاز و پتروشیمی، صنعت، ساختمان و چوب مشارکت می کردند و در این رویداد برای رفع این مشکل و تسهیل در این روند غرفه ایی تحت عنوان غرفه نوآوری ها تازه های صنعت در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مجری اولین نمایشگاه ابزارآلات،یراق وتجهیزات جانبی تصریح کرد: هدف از برگزاری« نمایشگاه تخصصی بین المللی ابزار، یراق و تجهیزات جانبی INTEX 2017» تجمیع کلیه ابزارآلات در یک مکان و تاریخ معین که هر ساله تکرار خواهد شد، کلیه صنایع مانند نفت و گاز و پتروشیمی، صاحبان کارخانجات، صنعت چوب، صنعت ساختمان که از ابزارآلات استفاده می کنند برای دیدن آخرین محصولات به این نمایشگاه مراجعه نمایند ابزارآلاتی ها مجبور به مشارکت در چندین نمایشگاه نباشند.

وی درپایان گفت: برای بازدید ازاولین نمایشگاه ابزارآلات،یراق وتجهیزات جانبی علاوه بر صاحبان صنایع ابزارآلات، از صنایع پتروشیمی، صنایع خودروسازی، صنایع پلاستیک سازی، صنایع چوب، صنایع ماشین سازی، انبوه سازان، قطعه سازان خودرو، صاحبان سنگ های ساختمانی و گاراژداران جهت بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

بنابراین گزارش، اولین نمایشگاه ابزار آلات، یراق و تجهیزات جانبی از10اسفندماه تا 13 اسفندماه سال جاری با حضور شرکت ها و کشورهای مختلف در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب