امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20283 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برای اولین بار در شهر تهران برگزار شد؛

اجرای طرح رانندگان کوچک در منطقه 15

خبرایران:طرح رانندگان کوچک با اجرای آزمون ترافیکی برای دانش آموزان آموزش دیده در بوستان ترافیک برای اولین بار در منطقه 15 برگزار شد.
اجرای طرح رانندگان کوچک در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس سالمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیکی بین کودکان، طرح رانندگان کوچک به صورت پایلوت در مدرسه ابتدایی دخترانه شیخ بهایی واقع در محله کیانشهر این منطقه اجرا شد.
مهندس سالمی با اشاره به اینکه طرح به صورت مشترک و با همکاری سه جانبه معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه، مسئولین راهنمایی و رانندگی و آموزش و پرورش منطقه برگزار شد خاطر نشان کرد: قرار است طرح به صورت مستمر در دیگر مدارس منطقه نیز اجرایی شود.
به گفته وی در این راستا پس از ارائه آموزشهای لازم در قالب دوره 5 جلسه ای؛ سرفصل های آموزشی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شامل رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و علائم آن، آموز ش چراغها،  تابلوها، نحوه عبور و مرور از خیابان ، آشنایی با حمل و نقل عمومی و طریقه استفاده صحیح از آنها به دانش آموزان ارائه شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در ادامه افزود: پس از اتمام دوره های آموزشی؛ آزمون ترافیکی با حضور مسئولین مربوطه در قالب طرح سوالات کتبی از دانش آموزان برگزار و میزان آگاهی آنان مورد ارزیابی قرار گرفت که پس از اعلام نتایج به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
این گزارش حاکیست، آزمون ترافیکی منطقه روز چهارشنبه چهارم اسفند با حضور سرهنگ عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ پروانه رئیس پلیس راهور منطقه 15 و مهندس سالمی معاون حمل و نقل و ترافیک و کارشناسان حوزه ترافیک منطقه برگزار شد.
شایان ذکر است، در پایان همایش؛ در نشست مشترک مسئولین راهنمایی و رانندگی، شهرداری منطقه  و معاون مقطع ابتدایی آموزش و پرورش منطقه نقاط قوت و ضعف طرح و راهکارهای اجرای بهینه آن مورد بررسی قرار گرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب