امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20243 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری دوره تربیت کارشناس امکان سنجی طرح های توجیهی

خبرایران:مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، دوره تربیت کارشناس امکان سنجی طرح های توجیهی را برگزار می‌کند.
برگزاری دوره تربیت کارشناس امکان سنجی طرح های توجیهی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف؛ این دوره‌ آموزشی که با هدف تدوین علمی گزارشات توجیهی، امکان سنجی طرح های صنعتی و تجاری و طرح های کسب و کار بر مبنای متدولوژی سازمان توسعه صنایع ملل متحد طراحی و اجرا می شود شامل مباحث مطالعات استراتژیک، مطالعات بازار، مطالعات فنی طرح، مطالعات مالی و اقتصادی، مطالعات ملی، مطالعات ریسک سرمایه گذاری، آنالیز گزارشات امکان سنجی، تهیه طرح تجاری و کارگاه تخصصی می باشد.

افزایش توانمندی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار و ارتقاء سطح علمی شاغلان در صنعت از رسالت‌های مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی صنعتی شریف می باشد. به این منظور و درجهت کمک به اشتغال و ارتقای این افراد، مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف طراحی و اجرای دوره‌های تربیت کارشناس بر اساس مهارت‌های حرفه‌ای لازم جهت فعالیت افراد در گروه‌های مختلف شغلی را برگزار می‌کند.

دانشجویان و دانش آموختگان  رشته های مهندسی و مدیریت می‌توانند تا ۲۰ اسفند ماه  با مراجعه به بخش مربوطه در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف به نشانی  www.sctae.jdsharif.ac.ir و یا شماره تلفن ۶۶۰۷۵۶۲۶ از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب