امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20223 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قاسم زاده اعلام کرد؛

آخرین دستاوردها در نمایشگاه بین المللی ابزارآلات شهرآفتاب به نمایش گذاشته می‌شود

خبرایران:مسئول برگزاری نمایشگاه ابزار آلات گفت: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های ایرانی از کشورهای چین، تایوان، هندوستان، ترکیه، اتریش و آلمان برای به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها در صنف ابزارآلات جمع خواهند شد.
آخرین دستاوردها در نمایشگاه بین المللی ابزارآلات شهرآفتاب به نمایش گذاشته می‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل شهرآفتاب، قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی بین المللی ابزار، یراق و تجهیزات وابسته 10 -13 اسفند ماه اولین دوره خود را در مرکز نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار می نماید.

مسئول برگزاری نمایشگاه ابزار آلات گفت: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های ایرانی از کشورهای چین، تایوان، هندوستان، ترکیه، اتریش و آلمان برای به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها در صنف ابزارآلات جمع خواهند شد.

وی افزود: این صنف علیرغم کاربری ” از خانه تا کارخانه” به دلیل نداشتن نمایشگاهی تخصصی بین المللی قادر به معرفی محصولات جدید خود به کلیه مشتریان در همه صنوف نبوده و در نمایشگاه هایی مانند نفت و گاز و پتروشیمی، صنعت، ساختمان، چوب و … مشارکت می کردند.

قاسم زاده بیان کرد: در این رویداد برای رفع این مشکل و تسهیل در این روند غرفه ایی تحت عنوان غرفه نوآوری ها تازه های صنعت در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مسئول برگزاری نمایشگاه ابزار آلات اظهار داشت: هدف از برگزاری “نمایشگاه تخصصی بین المللی ابزار، یراق و تجهیزات جانبی INTEX 2017 ” تجمیع کلیه ابزارآلات در یک مکان و تاریخ معین که هر ساله تکرار خواهد شد، کلیه صنایع مانند نفت و گاز و پتروشیمی، صاحبان کارخانجات، صنعت چوب، صنعت ساختمان که از ابزارآلات استفاده می کنند برای دیدن آخرین محصولات به این نمایشگاه مراجعه نمایند ابزارآلاتی ها مجبور به مشارکت در چندین نمایشگاه نباشند.

وی افزود: برای بازدید این نمایشگاه علاوه بر صاحبان صنایع ابزارآلات، از صنایع پتروشیمی، صنایع خودروسازی، صنایع پلاستیک سازی، صنایع چوب، صنایع ماشین سازی، انبوه سازان، قطعه سازان خودرو، صاحبان سنگ های ساختمانی، گاراژداران و …. جهت بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.مسئول برگزاری نمایشگاه ابزار آلات: آخرین دستاوردها در نمایشگاه بین المللی ابزارآلات شهرآفتاب به نمایش گذاشته می‌شود

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب