امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20167 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون منابع انسانی شهرداری تهران اعلام کرد؛

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب فرصت استثنایی برای تهران است/ صنعتگران برای معرفی بهتر خود ازمجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب استفاده کنند

خبرایران: معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با زیرساخت هایی که دارد، فرصت استثنایی برای تهران فراهم کرده است.
نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب فرصت استثنایی برای تهران است/ صنعتگران برای معرفی بهتر خود ازمجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب استفاده کنند

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهر آفتاب سیدجعفر تشکری هاشمی در حاشیه بازدید از غرفه های اولین نمایشگاه خودرو تهران که در مجموعه بین الملی شهرآفتاب در حال برگزاری است، در رابطه با زیر ساخت های نمایشگاه شهر آفتاب گفت: در تمام مراحل ساخت و ساز نمایشگاه شهر آفتاب بوده ام و این نمایشگاه را فرصت بسیار استثنایی برای شهر تهران می دانم.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های بزرگ، جمعیت های انبوهی می طلبد که اگر فضای مناسبی برای پارکینگ، دسترسی نمایشگاه و … نداشته باشیم؛ در ارائه خدمات نمایشگاهی به خصوص در سطح بین المللی مشکل خواهیم داشت.

تشکری هاشمی افزود: به نظر می رسد در نمایشگاه شهر آفتاب، فعالیت بی نظیری شده و همه ی ویژگی های مثبت در شهر آفتاب موجود است.

این مقام مسئول در رابطه با دسترسی نمایشگاه شهر آفتاب بیان کرد: دسترسی به این نمایشگاه بسیار عالی طراحی شده است. چنان چه مردم بخواهند از اقصی نقاط ایران و تهران از راه ماشینی، هواپیما، مترو، راه آهن و… خود را به این نمایشگاه برسانند، وقت و هزینه ی زیادی را نمی طلبد.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به امکانات وسیع در مجموعه شهر آفتاب افزود: اینجا پارکینگ های وسیع و سالن های مناسب با سقف بلند طراحی شده است، بر این اساس امیدواریم صنعتگران از این فرصت بیشتر استفاده کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: صنعتگران برای معرفی بهتر خود می توانند از این مجموعه ی نمایشگاهی استفاده کنند. متاسفانه دائما شاهد این هستیم که دیگران از این فرصت استفاده می کنند؛ اما صنعتگران ما کمتر درگیر شده اند و این امر ما را مقداری نگران می کند.

تشکری هاشمی با اشاره به بحث خصوصی سازی نمایشگاه ها عنوان کرد: اخیرا شنیده ایم، دولت در حال واگذاری برگزاری نمایشگاه ها به بخش خصوصی است و اتاق های بازرگانی در این مسیر در حال فعالیت هستند. امیدوارم هماهنگی خوبی بین این نمایشگاه و اتاق بازرگانی کشور و تهران صورت بگیرد تا این اختلالی که به خاطر برگزاری نمایشگاه داریم، بر طرف شود و مردم با خیال آسوده از این گونه مجموعه ها بازدید کنند.

وی با اشاره به برگزاری سایر نمایشگاه ها در تهران گفت: پراکندگی مکان نمایشگاه اتفاق خوبی نیست. به خصوص آنکه در محل بزرگراه چمران که شرایط تردد مردم با مشکل زیادی مواجه می شود و ساعات بسیاری وقت مردم به خاطر نابسامانی گرفته می شود.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران ادامه داد: به نظر می رسد محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برای کسانی که داخل شهر هستند، بسیار خوب است زیرا با مبلغ اندک بلیط مترو، خود را به نمایشگاه برسانند. عقل حکم می کند وقتی شرایط مثبت برای انجام کار است، از فرصت ها استفاده کنیم.

تشکری هاشمی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی افزود: در کشوری هستیم که همه ی زیر ساخت های لازم را برای توسعه صنعتی وجود دارد و نیروهای تخصصی جوان و خوش فکری داریم و از سوی دیگر زیر ساخت های صنعتی و تجارب بالا صنعتگران می توانند نقش سازنده بازی کنند.

وی درباره ی صنعت خودرو افزود: متاسفانه در حال حاضر خودرو در مسیر تجاری قرار گرفته است و تجار به بحث خودرو ورود پیدا کرده اند؛ وزارت صنایع جلوی این حرکت را به صورت معقولانه باید بگیرد و شرط بگذارد که حتما صنعتگر ایرانی در کنار تجار فعالیت کنند .

تشکری در پایان گفت: فرصت ها و ظرفیت های زیادی در داخل کشور است، باید بتوانیم این فرصت ها را به تولید داخلی تبدیل کنیم و منطقه را پوشش دهیم. از این که شرکت های بازرگانی کالاها را لا به لای زر ورق قرار دهند و اینجا بیارورند و دست مصرف کننده دهند ظلم بزرگی به ظرفیت صنعتی ما می شود که امیدوارم این اتفاق در آینده نیفتد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب