امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20158 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمد رضا صوفی نژاد اعلام کرد؛

هزینه نگهداری هر یک از مددجویان درکهریزک، ماهیانه مبلغ دو میلیون تومان است/۱۷۵۰ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران مبتلا به ام اس در کهریزک زندگی می کنند/ امتیاز موسسه خیریه کهریزک اعتماد مردم و کمک های مالی آنهاست

خبرایران: مدیرآسایشگاه خیریه کهریزک گفت: هزینه نگهداری هر یک از مددجویان در موسسه خیریه کهریزک، ماهیانه مبلغ دو میلیون تومان است و این در حالی است که‌ مبلغ یارانه بهزیستی که به برخی از مددجویان، پرداخت می کند تنها یک چهارم این مبلغ است.
هزینه نگهداری هر یک از مددجویان درکهریزک، ماهیانه مبلغ دو میلیون تومان است/۱۷۵۰ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران مبتلا به ام اس در کهریزک زندگی می کنند/ امتیاز موسسه خیریه کهریزک اعتماد مردم و کمک های مالی آنهاست

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «بررسی نیازها و چالش های عمرانی آسایشگاه کهریزک» صبح امروز 27 بهمن ماه 1395 با حضور«محمد رضا صوفی نژاد» مدیرآسایشگاه خیریه کهریزک،«محسن پزشکی» مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک،«فریبرز بختیاری» معاون سلامت آسایشگاه خیریه کهریزک،«حمیده پورفهیم»معاون توانبخشی آسایشگاه کهریزک و اصحاب رسانه در سالن کنفرانس موسسه آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار و دراین نشست خبری «محمد رضا صوفی نژاد»مدیرآسایشگاه خیریه کهریزک اظهارداشت: در حال حاضر ۱۷۵۰ نفر از مددجویان، شامل معلولان، سالمندان و بیماران مبتلا به ام اس،در موسسه خیریه کهریزک زندگی می کنند.

مدیرآسایشگاه خیریه کهریزک تصریح کرد: آسایشگاه کهریزک یکی از مجموعه هایی است که‌ در انجام کارها و امور اجتماعی در قالب یک موسسه خیریه ایفای نقش می کند واز جمله شاخص پذیرش مددجویان در آسایشگاه کهریزک، معضل فقر و بی کسی، اختلالات روانی و رفتاری است.

وی خاطرنشان کرد: آسایشگاه کهریزک مکانی برای زندگی کردن است و بسیاری از مددجویان ساکن در آن، روزگاری دارای مقام و شخصیت اجتماعی برجسته ای بوده اند و در حال حاضر، نیازمند دریافت خدمات از این موسسه هستند.

صوفی نژاد عنوان داشت: ارائه خدمات به مددجویان با مشکلاتی چون معلولیت و اختلالات رفتاری، مستلزم فراهم کردن شرایط مورد نیاز درمانی و تامین بودجه های مورد نیاز این امور است و هم اکنون بخش هایی از موسسه، از جمله سرویس های استحمام مددجویان با چالش های عمرانی مواجه است و نیازمند بازسازی می باشد که‌ هزینه های برآورد شده مبلغ هفتصد میلیون تومان است.

وی افزود: هزینه نگهداری هر یک از مددجویان در موسسه خیریه کهریزک، ماهیانه مبلغ دو میلیون تومان است و این در حالی است که‌ مبلغ یارانه بهزیستی که به برخی از مددجویان، پرداخت می کند تنها یک چهارم این مبلغ است و مردم به عنوان حامیان و نیکوکاران معلولان و سالمندان آسایشگاه، همواره در انجام امور مددجویان یاری گر ما بوده اند.

صوفی نژاد ابرازداشت: موسسه خیریه کهریزک، دو امتیاز اساسی دارد، که‌ یکی اعتماد مردم است که در واقع سرمایه اصلی موسسه به شمار می‌رود و دیگری استعداد درست استفاده کردن از حضور مردم و کمک های مالی آن ها است.

 

پزشکی:۲۵۰۰ مددجو درآسایشگاه تهران و البرز ازخدمات درمانی، آموزشی و توانبخشی موسسه کهریزک بهره مند می شوند

محسن پزشکی مدیر روابط عمومی آسایشگاه کهریزک نیزدر ادامه این نشست خبری اظهارداشت: هم اکنون ۲۵۰۰ مددجو در دو مجموعه آسایشگاه تهران و استان البرز از خدمات درمانی، آموزشی و توانبخشی موسسه کهریزک بهره مند می شوند.

مدیرروابط عمومی آسایشگاه کهریزک افزود:معلولان، سالمندان وکلیه مددجویان کهریزک صاحبخانه های اصلی آسایشگاه به شمار می روند و تمام کارکنان و نیکوکاران موسسه در تلاشند تا خدمات بهتری را به آن ها ارائه کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر موسسه خیریه کهریزک برای بازسازی بخش هایی از آسایشگاه، به تامین اعتبار مالی نیاز دارد که این امر مستلزم مشارکت خیرین و نیکوکاران است.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه افزود: موسسه خیریه کهریزک، پس از ۴۴ سال ارائه خدمت به سالمندان و معلولان، مراسم ملی و مذهبی، همچون مراسم عزاداری ایام محرم و صفر، مراسم شب یلدا، برنامه تحویل سال نو را در مناسبت های مختلف و با حضور نیکوکاران داوطلب برای مددجویان برگزار می کند و در شرایط فعلی موسسه خیریه کهریزک برای تامین اعتبار بازسازی بخش هایی از آسایشگاه که بافت فرسوده به حساب می‌آیند، با مشکل مواجه است؛

 

پورفهیم: کهریزک تنها جای دنیاست که‌ به‌ انبوهی از مددجویان، خدمات درمانی، آموزشی و توانبخشی ارائه می دهد

حمیده پورفهیم معاون توانبخشی آسایشگاه کهریزک نیز در پایان این نشست خبری اظهارداشت: در هیچ جای دنیا موسسه ای وجود ندارد که همچون کهریزک،‌ به‌ انبوهی از مددجویان، خدمات درمانی، آموزشی و توانبخشی ارائه دهد و آموزش مهارت های زندگی، به خانواده مددجو و توانمند سازی مددجویان در اهم برنامه های توانبخشی موسسه کهریزک قرار دارد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب