امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20121 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماع مطرح کرد:

تمایل سازمان تامین اجتماعی برای خروج از بنگاهداری

خبرایران:معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: سیاست های کلی این سازمان با هدف حفظ ذخایر و ایجاد قدرت مانورهای بیشتر، از بنگاه داری به سهام داری گرایش دارد.
تمایل سازمان تامین اجتماعی برای خروج از بنگاهداری

به گزارش خبرایران ازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، تاج الدین در نمایشگاه "صندوق های بازنشستگی،  پیشران توسعه ملی" افزود: سازمان تامین اجتماعی در پی حضور فعال تر در بازار بورس است و قصد دارد از بنگاه داری که غالبا تصدی گری است خارج شود.

وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی نمی خواهد به عنوان رقیب بخش خصوصی فعالیت داشته باشد و بیشتر در پی اثرگذاری کلان اقتصادی در سطح ملی و تعامل با بنگاه های بخش خصوصی است.

تاج الدین گفت: زمان و نحوه واگذاری های مورد نظر در ارتباط با بنگاه های کوچک که در تصمیمات اخیر هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی مطرح شده است، به منافع و مصالح تامین اجتماعی بستگی دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی اظهار داشت: صندوق های بازنشستگی با استفاده از ظرفیت و زیرساخت های بسیار توانمندی که دارند می توانند در عرصه اقتصاد ملی تاثیرگذار باشند و امیدواریم که نمایشگاه «صندوق های بازنشستگی، پیشران توسعه ملی»؛ آغازی برای این حرکت باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب