امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20066 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تا پایان بهمن ماه سالجاری؛

قوانین رقابتهای زورخانه ای با کمک خردجمعی اصلاح می شود

خبرایران:مجتبی جوهری رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای از اصلاح و همسان سازی آیین نامه ها، ضوابط، قوانین و مقررات رقابتهای پهلوانی و زورخانه ای خبر داد.
قوانین رقابتهای زورخانه ای با کمک خردجمعی اصلاح می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، جوهری در این باره اظهار داشت: اصلی ترین هدفی که در اولویت این فدراسیون قرار دارد توسعه همگانی این ورزش ملی است.
رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در ادامه افزود: برای تحقق یافتن این هدف ارزشمند می بایست در هموار کردن این راه از تمام توان و پتانسیل های موجود بهره مند شد.
جوهری با اشاره به اینکه که برای جذب مخاطبین و توسعه همگانی ورزش زورخانه ای میان همه اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان می بایست از خردجمعی و ایده های سازنده استفاده کرد، گفت: جذاب سازی این رشته را در دستور کار قرار داده ایم و بر همین اساس در نخستین روزهای خدمتم در این ورزش از همه خبرگان ورزش پهلوانی و زورخانه ای می خواهیم تا با ارائه طرح ها و ایده های نوین خود در بحث اصلاح آیین نامه ها، ضوابط، قوانین و مقررات رقابتهای ورزش زورخانه ای، مرشدی و کشتی پهلوانی، ما را در این امر مهم یاری نمایند.
لازم به ذکر است: شماره تماس های 88305208 و 88306289 (نمابر) و نشانی الکترونیک Fipz.dalirestan@gmail.com برای ارتباط و ارائه نقطه نظرات در رابطه با اصلاح قوانین رقابتهای ورزش زورخانه ای تا پایان وقت اداری 30 بهمن ماه سالجاری معرفی می گردد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب