امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20062 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آرش منظم خبر داد؛

واگذاری ساخت ورزشگاه محله ظهیرالاسلام به منطقه 12 / ساخت بزرگترین ورزشگاه و مجموعه فرهنگی در محله ظهیرالاسلام

خبرایران:معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 12 تهران از واگذاری ساخت مجموعه ورزشی نابینایان به این منطقه خبر داد.
واگذاری ساخت ورزشگاه محله ظهیرالاسلام به منطقه 12 / ساخت بزرگترین ورزشگاه و مجموعه فرهنگی در محله ظهیرالاسلام

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ؛ آرش منظم با بیان این مطلب افزود: ورزشگاه ظهیرالاسلام در مساحتی بالغ بر 2500 متر مربع که مقرر بود توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ساخته شود و اسکلت آن نیز از سال 75 بنا شده بود ، با پیشنهاد این ستاد ، تکمیل آن بر عهده ی شهرداری منطقه 12 قرار گرفت.

معاون شهردار منطقه 12 تهران با بیان اینکه این ورزشگاه تا انتهای سال آینده به بهره برداری می رسد ، یادآور شد: در گام نخست مقاوم سازی اسکلت در دستور کار قرار دارد که این اقدام به دلیل تغییر آیین نامه هایی که در طول این سال ها مصوب شده در اسکلت ورزشگاه ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه تفریحی ، ورزشی و فرهنگی برای استفاده نابینایان در نظر گرفته شده ، بیان کرد: با تغییراتی که در نقشه این ورزشگاه ارائه شد ؛  علاوه بر زمین ورزشی برای نابینایان  ، زمین ورزش قابلیت استفاده برای عموم مردم نیز پیش بینی شده است.

به گفته منظم ؛ بخش عمده ای از این مجموعه ورزشی فرهنگی برای استفاده نابینایان بوده و مجهز به کتابخانه و سایت کامپیوتر است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب