امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20042 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در منطقه 21 انجام می گیرد؛

برگزاری منظم کلاس های آموزشی با هدف ارتقای فرهنگ ترافیکی

خبرایران:غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21، از اجرای کلاس های آموزشی متمرکز در پارک آموزش ترافیک این منطقه خبر داد .
برگزاری منظم کلاس های آموزشی با هدف ارتقای فرهنگ ترافیکی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه با بیان اینکه همه روزه پارک ترافیک آماده پذیرش کودکان دبستانی است گفت: این کلاس ها در راستای دستورالعمل ابلاغی سازمان مبنی بر ترویج فرهنگ درست و الگوسازی برای کودکان در سطح منطقه برگزار می‏شود .

وی در این خصوص اظهار داشت : برنامه های آموزشی همچون اجرای نمایش، برگزاری مسابقه، انجام پرسش و پاسخ واجرای تیزرهای مربوطه و ... با هدف توسعه برنامه های آموزشی جهت ارتقای فرهنگ شهروندی تدوین شده است .

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 : در هفته گذشته پارک آموزش ترافیک این منطقه  پذیرای دانش آموزان مدارس دبستانی شهید مطهری (منطقه 22) شهید باهنر ، محمد رسول الله ، پاسداران اسلام و شهید رجایی بوده و توانسته طی هفته گذشته 332 نفر را تحت آموزشی چون  قوانین عبور از خیابان، پل هوایی، چراغ راهنمایی، قوانین سر نشین خودرو و ... قرار دهد.

 

سلمانی در پایان خاطرنشان کرد : درانتهای هر برنامه به تعدادی از دانش آموزان که به سوالات طرح شده پاسخ صحیح داده بودند به رسم یادبود جوایزی اهداء شد.

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب