امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19979 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بر مبنای دستور اجرایی ترامپ؛

زنگ خطر صنعت نمایشگاهی به صدا در خواهد آمد

خبرایران:سازمان جهانی صنعت نمایشگاهی، در برابرفرمان اجرایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر محدودیت‌های مهاجرتی 7 کشور واکنش نشان داد.
زنگ خطر صنعت نمایشگاهی به صدا در خواهد آمد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی نمایشگاه بین الملل شهر آفتاب به نقل از UFI،سازمان جهانی صنعت نمایشگاهی در رابطه با دستور اجرایی ترامپ واکنش نشان داد و اظهار کرد: تحقیقات اخیر نشان میدهد که بیش از نیمی از شرکت های موجود در آمریکا که با صنعت نمایشگاهی سر و کار دارند تحت تاثیر این فرمان شاهد رشد منفی خواهند بود. بدین ترتیب پیشرفت های آتی این نمایشگاه به مخاطره خواهد افتاد.

دکتر آندراس گروچو، رئیس یوفی در ادامه اظهار کرد: نمایشگاه های بین المللی بر اساس اصل تبادل آزاد اطلاعات و محصولات با یکدیگر ارتباط دارند به طوری که تمام بازرگانان و تاجران سراسر دنیا به نمایشگاه های بین‌المللی به عنوان بازار منحصر به فردی چشم دوخته اند.

وی افزود: بیشتر نمایشگاه های برجسته این هدف را دنبال می کنند که به مکانی بین المللی تر تبدیل شوند تا بتوانند هر چه بیشتر نیازهای تجاری خود را بر طرف کنند و شاهد رشد قابل توجهی در اقتصاد باشند.

این مقام مسئول بین المللی افزود: همانطور که تحقیقات بی شمار نشان می دهد، رشد صنعت نمایشگاهی در سطح گسترده اقتصاد جهانی، منطقه ای و محلی سود قابل توجهی دارد که این پیشرفت از تجارت مستقیم بین غرفه داران و شرکت کنندگان نشات میگیرد.

گروچو اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی تنها یک تجارت نیست بلکه سازمان دهنده ی رشد اقتصادی محسوب می شود.

وی در ادامه گفت: به عنوان مثال سازمان جهانی صنعت نمایشگاهی، یوفی همیشه در ترویج اصل تبادل آزاد تلاش کرده و سبب شده تا مراودات اقتصادی به سود متقابل بیانجامد.

این مقام بین المللی خاطر نشان کرد: نمایشگاه به عنوان یک صنعت، سرمایه ای بیلیونی به طور مستقیم و غیر مستقیم هزینه کرده است و بر این اساس برای حمایت از این کشورها باید اقدام کرد.

وی در پایان عنوان کرد: آماده ایستاده ایم تا از این کشورها در فعالیتهایی مختلف و بخصوص در” روز جهانی نمایشگاه” (7 ژوئن) حمایت کنیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب