امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19974 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

کارکنان «سمت» از موزه عبرت بازدید کردند

خبرایران:در دهه مبارک فجر و در آستانه سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جمعی از کارکنان سازمان مطالعه و تدوین (سمت) از موزه عبرت (زندان سیاسی سابق ساواک) بازدید کردند.
کارکنان «سمت» از موزه عبرت بازدید کردند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی «سمت»، در 18 بهمن‌ماه جمعی از کارکنان «سمت» با همکاری بسیج این سازمان، در برنامه بازدید از موزه عبرت که یادآور رنج وشکنجه‌های مبارزان با نظام ستم شاهی است، شرکت کردند.

موزه‌ عبرت یا همان شکنجه‌گاه ساواک در طول ۷ سال فعالیت خود در زمان شاه شکنجه‌گاه ۱۰ هزار مبارز بود که هزار نفر از آنان زنان و دختران عمدتاً جوان بودند. بازدید از این موزه در آشنایی با مبارزات غیورانه قبل از انقلاب و جانفشانی دوستداران و عاشقان امام خمینی (ره)، تأثیر بسزایی دارد.

گفتنی است برنامه بازدید از موزه عبرت به نشانی تهران، میدان امام خمینی(ره)، ابتدای خیابان فردوسی جنوبی، خیابان کوشک مصری، خیابان شهید یارجانی، پلاک 11، در شش‌ماهه دوم سال، صبح‌ها از ساعت 9 الی 12 و بعدازظهرها از ساعت 13 الی 16 برقرار است.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب