امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19964 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اداری و مالی تامین اجتماعی خبر داد:

استخدام پیمانی نیروی انسانی در سازمان تامین اجتماعی

خبرایران:معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در استانهای بوشهر و مرکزی در سالجاری خبر داد.
استخدام پیمانی نیروی انسانی در سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رحیم اردلان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور تکمیل کادر بیمارستان عسلویه و درمانگاه دلیجان، نیروی انسانی مورد نیاز خود را به دلیل نگهداشت و وضعیت جغرافیایی با رعایت اصل بومی گرایی از بین متقاضیان با اولویت بومی شهرستان و در صورت عدم تکمیل ظرفیت از متقاضیان بومی استان از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می کند.

وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی که متعاقبا از طریق سایت رسمی سازمان به نشانی WWW.Tamin.ir و روزنامه های محلی منتشر خواهد شد، نسبت به ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ ٢٠/ ١١/ ٩٥ لغایت یکشنبه مورخ ٢٤ /١١/ ٩٥ اقدام و مدارک مربوطه را صرفا به صورت حضوری در بازه زمانی مذکور به نشانی های مندرج در آگهی ارائه نمایند.

اردلان در ادامه افزود: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ ٢٩ /١١ /٩٥ به صورت همزمان در مرکز استانهای فوق الذکر برگزار خواهد شد.

(داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است)

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب