امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19944 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با دهه فجر:

دارالشهدای تهران نورانی شد

خبرایران:معاون امور شهر و فضای سبز شهرداری منطقه 17 از آذین بندی و نورپردازی دارالشهدای تهران همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
دارالشهدای تهران نورانی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، مهندس علیرضا جعفری با اعلام این خبر افزود: دارالشهدای تهران همواره در خط مقدم دفاع از نظام و انقلاب اسلامی قرار داشته و در این ایام که طلیعه سی و هشتمین سالگرد پیروزی این انقلاب عظیم الشان است، با آذین بندی و نورپردازی میادین و معابر در این جشن و شادی مردمی شریک هستیم.

جعفری با اشاره به استفاده از لامپهای کم مصرف گفت: برای اینکه دوام نورپردازی ها بیشتر باشد و در مصرف منابع انرژی هم صرفه جویی های لازم صورت گیرد، از لامپهای کم مصرف با طول عمر بالا برای نورپردازی استفاده شده تا علاوه بر زیبایی و آراستگی مناظرشهری، در مصرف انرژی برق نیز صرفه جویی شود.

معاون امور شهر و فضای سبز شهرداری منطقه 17 با تقدیر از مشارکت شهروندان در حفظ و حراست از المانهای نورپردازی و آذین بندی گفت:  خيابان هاي ابوذر ، غلامرضايي ، قلعه مرغي، ميادين ابوذر ، گلچين ، نهم دي و بهاران به همراه کلیه ساختمانهای اداری،فرهنگی و ورزشی تابعه شهرداری منطقه ، اذین بندی و نورپزدازی شده که باید از تلاش و مشارکت شهروندان محترم در حفظ و حراست از این اقلام و المانهای آذین بندی تقدیر به عمل آوریم.

گفتنی ست همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر میادین و معار پررفت و آمد منطقه 17 آذین بندی شده که با نصب تصاویر و تمثال شهدا دراین معابر یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب