امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19928 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسین علی خسروی خبرداد؛

آسان پرداخت به صورت داوطلبانه حامی «ماراتن برنامه نویسی فین وارز» شده/ آپ از استارت آپ ها خود را جدا نمی داند/ حمایت از جوانان دارای ایده های خلاقانه منجر به توسعه صنعت پرداخت و اشتغالزایی می شود

خبرایران: مدیر توسعه و نظارت شرکت آسان پرداخت گفت:شرکت آسان پرداخت به صورت داوطلبانه حامی ماراتن برنامه نویسی فین وارز شده ،چرا که معتقدیم در این 3 روز مبارزه شرکت ها در مورد برنامه نویسی نتایج خوبی خواهند داشت.
آسان پرداخت به صورت داوطلبانه حامی «ماراتن برنامه نویسی فین وارز» شده/ آپ از استارت آپ ها خود را جدا نمی داند/ حمایت از جوانان دارای ایده های خلاقانه منجر به توسعه صنعت پرداخت و اشتغالزایی می شود

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «مارتون برنامه‌نویسی فین‌وارز» صبح امروز18 بهمن ماه 1395 با حضور«محمدقاسمی» مدیرعامل شرکت سوشیانت ،«حسین علی خسروی» مدیر توسعه و نظارت شرکت آسان پرداخت،«مؤمن ایمنی» مدیرعامل شرکت هما پی،« پویا کندروی» مدیرعامل شتابدهنده فارابی ،«دکترعلی عبدالهی» عضو هيات مديره دانشکده مديريت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی، «فرشاد سپاسی» مسئول روابط عمومی شرکت آسان پرداخت  و اصحاب رسانه در باشگاه پیام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزارو دراین نشست خبری ،«حسین علی خسروی» مدیر توسعه و نظارت شرکت آسان پرداخت طی سخنانی اظهارداشت: شرکت آسان پرداخت واحد توسعه و نظارت خود را برای حمایت از فعالیت فین تک استارت آپ ها فعال کرده است. چرا که شرکت آسان پرداخت از استارت آپ ها خود را جدا ندانسته و همواره حمایت از استارت آپ ها را همیشه مورد توجه قرار داده است.

خسروی تصریح کرد: آشنایی شرکت آسان پرداخت با شتاب‌دهنده فارابی تصادفی بوده و حمایت شرکت‌های PSP زمینه شکوفایی برای فعالیت استارت آپ ها را به وجود می‌ آورد.

وی خاطر نشان کرد:آسان پرداخت یکی از12 شرکت پرداخت الکترونیک مجاز از سوی بانک مرکزی بوده و در پرداخت‌های تلفن همراه رتبه اول را دارد و با وجودی که به تازگی وارد بورس شده از جایگاه خوبی برخوردار است.

مدیر توسعه ونظارت شرکت آسان پرداخت عنوان داشت: شرکت آسان پرداخت به صورت داوطلبانه حامی ماراتن برنامه نویسی فین وارز شده است، چرا که معتقدیم در این 3 روز مبارزه شرکت ها در مورد برنامه نویسی نتایج خوبی خواهند داشت.

وی تاکید کرد: حمایت از جوانان دارای ایده های خلاقانه منجر به توسعه صنعت پرداخت و اشتغالزایی برای نخبه های کشور و خارج نشدن آنها از کشور می شود و این شرکت در حمایت از فعالیت های استارت آپی به مسایل حقوقی این شرکت ها توجه دارد و آن را نادیده نخواهد گرفت.

خسروی ابرازداشت: یک استارآپ زمانی موفق است که خود را به گونه ای معرفی کند که نیازی به حمایت های دولتی نداشته باشد و هدف شرکت آسان پرداخت تسهیل فرآیند پرداخت است، هر چند بهره مندی از ایده های خلاقانه موجب خلق درآمد و ارزش افزوده در این بخش می شود اما گاهی تضاد منافع در کسب و کارهای نوین و سنتی که منجر به مقاومت در توسعه و استمرار فعالیت استارت آپ ها است در این بخش وجود دارد.

وی اضافه کرد: شرکت آسان پرداخت در ابتدا به صورت یک استارت آپ شروع به فعالیت کرد و با فعالیت موفق خود از زمان تاسیس تاکنون در یک دوره 6 ساله توانسته است امروز زمینه اشتغال زایی 2000 هزار نفری را در کشورفراهم آورد.

مدیر توسعه ونظارت شرکت آسان پرداخت  درمورد توقف و یا عدم توقف فعالیت بر بسترUSSD و نحوه خدمات دهی به استارآپ ها گفت: هنگامی که یک شرکت PSP حامی یک استارت آپ می شود خود را موظف می داند تمام مسایل امنیتی و نظارتی رگولاتوری را در نظر بگیرد و از این رو شرکت آسان پرداخت از زمانی که مباحث توقف فعالیت بر بستر USSD مطرح شده شروع به طراحی و جایگزینی یک اپلیکیشن پرداخت در این بخش کرده ودر این خصوص مشکلی ندارد.

 

قاسمی: هدف سوشیانت به وجود آوردن زمینه و حمایت برای ورود استارت آپ ها به بازار سرمایه است

محمد قاسمی مدیرعامل شرکت سوشیانت نیزدرادامه این نشست خبری اظهارداشت: استارت آپ های موجود در کشور تاکنون بیشتر در حوزه بانکی و پرداخت ورود کرده اند و بازار سرمایه در این بخش مغفول مانده است.

مدیر عامل شرکت سوشیانت تاکید کرد:هدف شرکت سوشیانت به وجود آوردن زمینه و حمایت برای ورود استارت آپ ها به بازار سرمایه است و این شرکت اولین API در بازار سرمایه را ارایه داده و شرکت های استارت آپی می توانند برای معاملات آنلاین بورس به استفاده از آن، ورود کنند که البته این امر در نهایت منجر به سرمایه گذاری های بیشتر در بازار سرمایه و توسعه آن  می شود.

 

عبدالهی: دانشگاه شهید بهشتی به زودی به یکی از قطب های  فین تک در کشور تبدیل می شود

دکترعلی عبدالهی عضو هيات مديره دانشکده مديريت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی نیز در ادامه این نشست خبری اظهارداشت: یکی از راهکارهای جدایی از اقتصاد نفت محور توجه به فضای کار آفرینی با توسعه فعالیت استارت آپ ها است.

عضو هيات مديره دانشکده مديريت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: شرکت بزرگی مانند آسان پرداخت می تواند از درون شرکت های  استارت آپی به وجود آید، چرا که دانشگاه ها با پیشرفت تکنولوژی در حال تغییر رویکرد هستند و باید از آمورش و پژوهش محوری به سمت تجاری سازی پژوهش ها حرکت کرد.

وی عنوان داشت: نسل سوم دانشگاه ها برهمین اساس به عنوان کار آفرینی پا به عرصه ظهور گذاشتند و خوشبختانه دانشگاه شهید بهشتی با اخد مجوز پارک علم و فناوری وبا تمرکز بر حوزه فین تک و استارت آپ به زودی به یکی از قطب های  فین تک در کشور تبدیل شده و فعالیت خود را در این خصوص ادامه خواهد داد.

دکترعبدالهی ابرازداشت: با هدف توسعه فعالیت های استارت آپی در کشوردانشگاه شهید بهشتی حمایت مالی و معنوی خود را متوجه ماراتن برنامه‌نویسی فین‌وارز کرده و دراین خصوص از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

 

کندروی: بهترین های«ماراتن برنامه‌نویسی فین‌وارز» انتخاب خواهند شد

پویا کندروی مدیرعامل شتابدهنده فارابی نیز درادامه این نشست خبری طی سخنانی اظهارداشت:   ماراتن برنامه‌نویسی فین‌وارز درمهلت 3 روزه برگزار و دراین 3 روز برنامه نویسان در حوزه فین تک به برنامه نویسی خواهند پرداخت واز بین این افراد بهترین ها انتخاب خواهند شد.

 

سپاسی: حمايت از استارت آپ ها لزوما مالی نيست

فرشاد سپاسی مسئول روابط عمومی شرکت آسان پرداخت نيزدراین نشست خبری اظهارداشت:شرکت آسان گرداخت در«مارتون برنامه‌نویسی فین‌وارز» با شعار«استارت آپ از آپ جدا نيست» به عنوان حامی حضور دارد .

مسئول روابط عمومی شرکت آسان پرداخت عنوان داشت: حمايت از استارت آپ ها لزوما مالی نيست و شرکت های حامی از لحاظ حقوقی نيز بايد همراه اين جوانان نخبه باشند.  

بنابراین گزارش، «مارتون برنامه‌نویسی فین‌وارز» در3 روز و از تاریخ 20 الی 22 بهمن ماه سال جاری(1395) با حضور30 تیم استارتاپی در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می گردد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب