امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19911 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در جشن پیروزی انقلاب انجام شد؛

تجلیل از خانواده 22 شهید مدافع حرم در منطقه 15

خبرایران:در مراسم جشن پیروزی انقلاب که به همت و میزبانی شورایاران منطقه 15 برپا شد، از خانواده های 22 شهید مدافع حرم ساکن در این منطقه تجلیل شد.
تجلیل از خانواده 22 شهید مدافع حرم در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، در این مراسم که با هدف وفاق و همدلی فعالان فرهنگی منطقه و به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، دکتر طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، دکتر سروری رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران و دکتر انجمنی شهردار منطقه حضور داشتند.
بنابراین گزارش، در ابتدای مراسم دکتر طلایی در سخنانی ایام الله دهه فجر را به حاضرین تبریک گفت و در ادامه دکتر سروری ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بر انقلابی بودن تاکید کرد و اظهار داشت: همه ما باید به مبانی انقلاب پایبند بوده و همواره به این توجه داشته باشیم که برای چه منظوری انقلاب کردیم. متاسفانه گاهی شاهد هستیم که مبانی انقلاب در بحث تاریخی و در گذر زمان اصالت خود را از دست داده و به فراموشی سپرده می شود.
برپایه این گزارش، اجرای سرودهای انقلابی توسط گروه کر دانشکده افسری امام حسین(ع)، خاطره گویی جانباز غلامرضا عالی از دوران پیروزی انقلاب اسلامی و نائل شدن به درجه رفیع جانبازی و تجلیل از خانواده های معزز 22 شهید مدافع حرم ونیز خانواده های چند شهید دفاع مقدس ساکن در منطقه از برنامه هایی بود که در این مراسم به اجرا درآمد.
این گزارش حاکیست، در پایان رضایی مقدم دبیر محله افسریه شمالی به نمایندگی از طرف شورایاران منطقه از مسئولین شهرداری، سپاه، بسیج، ائمه جماعات، سازمان تبلیغات اسلامی و همه نهاد ها و ارگانهایی که طی سالهای اخیر با دبیران شورایاری همراه و همدل بودند قدردانی کرد.
شایان ذکر است، مراسم جشن انقلاب برای اولین بار به میزبانی شورایاران منطقه و با محوریت فعالان فرهنگی و اجتماعی؛ عصر روز شنبه مورخ 16 بهمن در پردیس تئاتر شهر تهران برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب