امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19876 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تأمین سرمایه لوتوس پارسیان در لیست بهترین واسطه‌گران مالی ایران

خبرایران:در نوزدهمین سال رتبه‌بندی صد شرکت برتر موسوم به IMI100، تأمین سرمایه لوتوس پارسیان درمیان گروه واسطه‌گری‌های مالی موفق به کسب رتبه ششم شد.
تأمین سرمایه لوتوس پارسیان در لیست بهترین واسطه‌گران مالی ایران

شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان که از شرکت‌های فعال در بازار سرمایه محسوب می‌شود، در همایش معرفی شرکت‌های برتر ایران که روز دوشنبه مورخ 4 بهمن در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، درمیان گروه واسطه‌گری‌های مالی با میزان فروش یک هزار و 23 میلیارد ریال در سال 94 در سکوی ششم نشست. همچنین، تأمین سرمایه لوتوس پارسیان که برای اولین بار در این رتبه‌بندی شرکت کرد، ازمیان 500 شرکت برتر، به مقام 304 امین رسید.

میزان فروش این شرکت در سال مالی 94 درحالی به یک هزار و 23 میلیارد ریال رشد کرده که این رقم در سال مالی 93 معادل 474 میلیارد ریال بوده است.

در رتبه بندی 500 شرکت برتر ایران از میان سایر شرکت‌های گروه مالی پارسیان، بانک پارسیان در شاخص فروش رتبه اول بانک‌های خصوصی، رتبه سوم در میان تمامی بانک ها و رتبه ششم صد شرکت برتر را از آن خود کرد. همچنین، بیمه پارسیان با صعود چشمگیر 26 پله‌ای در جمع صد شرکت برتر کشور، رتبه 69 را به خود اختصاص داد.

این رتبه‌بندی بر اساس اطلاعات موجود در صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت‌ها و با هدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گسترش رقابت میان آنها و کمک به سیاست‌گذاران اقتصادی کشور انجام می‌شود. شاخص فروش سال 94 و صورت‌های مالی حسابرسی شده در این سال معیار اصلی این رتبه‌بندی بوده است.

سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را «شفاف‌سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی و رتبه‌بندی آنها از نظر میزان تأثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی» عنوان کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب