امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19856 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تقدیرانجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی از مدیر عامل بیمه دانا

خبرایران: رییس انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران و رییس چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی ازدکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا تقدیر کردند .
تقدیرانجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی از مدیر عامل بیمه دانا

به گزارش خبرایران از به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، اباصلت خراسانی و سید احمد طباطبایی با اهدای لوح سپاسی به دکتر بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا از خدمات و توجهات ویژه به امر آموزش قدردانی کردند .

متن لوح سپاس بدین شرح است:

“بدون شک ارتقای هم اندیشی و همفکری صاحب نظران،مراکز علمی و تحقیقاتی و دستگاه های اجرایی به یافتن راهبردها و ساز و کارهای لازم برای ایجاد و گسترش تعاملات و مبادلات علمی و تجربیات تخصصی،کمک شایانی جهت تقویت بنیه پژوهشی و ارتقای همکاری های علمی و اجرایی می نماید چرا که هر فعالیت نظام مند در گرو تلاش خردمندانه و تعامل بهینه اساتید و مدیران است .

اکنون در سالی که به نام سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل مزین شده، ایران عزیز دیگر بار شاهد گردهمایی اندیشه های بالنده و تابناک عرصه آموزش و منابع انسانی بوده تا در فضای پر شتاب دانش جهانی زمینه را برای شکوفایی ظرفیت های ملی فراهم سازد .

بدین وسیله ضمن پاسداشت اهتمام ارزنده جنابعالی در جهت ترویج و تحکیم فرهنگ یادگیری و توسعه سرمایه انسانی،توفیق و تعالی روزافزون حضرت عالی را از درگاه ایزد منان در ظل توجهات حضرت ملی عصر(عج) مسالت داریم .”

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب