امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19852 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با ایام دهه مبارک فجر برگزارمی شود

همایش پیاده روی خانوادگی در محلات منطقه 15

خبرایران: همایش پیاده روی در محلات شهرداری منطقه 15 همزمان با اجرای ویژه برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و میلاد حضرت زینب (س) برگزار می شود.
همایش پیاده روی خانوادگی در محلات منطقه 15

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اسماعیلی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: این همایش ها به همت شورایاران و مدیران سراهای محلات در محلات ابوذر، مطهری و مسعودیه جمعه 15 بهمن برگزار می شود.

اسماعیلی در ادامه افزود: همایش پیاده روی خانوادگی و دوچرخه سواری در محله ابوذر با همکاری شورایاری محله و حوزه بسیج 325 امام مهدی (عج) برپا ودر آن جوایز ویژه ای چون اهدای 10 عدد ربع سکه، 12 دستگاه دوچرخه و انواع لوازم خانگی و ... برای شرکت کنندگان درنظر گرفته شده است.

به گفته وی این برنامه ساعت 8 صبح در بوستان گلچین این محله برگزار خواهد شد و دکتر طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران شهر، سروری رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه 15 نیز در این پیاده روی شرکت خواهند کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه خاطر نشان کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیز در محله مسعودیه برپا و درآن با اجرای مراسم قرعه کشی و اهدای هدایایی نظیر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، سکه طلا، بن خرید و ... از حضور شهروندان قدردانی خواهد شد.

اسماعیلی افزود: مراسم پیاده روی محله مسعودیه ساعت 9 صبح در ورزشگاه قدس مسعودیه برگزار می شود.

وی با اشاره به اجرای همایش دیگری همان روز در محله مطهری گفت: این برنامه ساعت 15 در بوستان وفا برگزار و در آن علاوه بر برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، سامانه نشاط و مسابقات ورزشی برپا خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه از مشارکت پایگاه سلامت 17 شهریور جنوبی در محله مطهری برای برپایی این برنامه خبر داد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب