امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19843 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

وحید ملک درنشست خبری اعلام کرد؛

نمایشگاه عکس رضا کیانیان باابعاد گسترده‌ خود به سیر هنر تجسمی کمک می کند/ فرهنگ‌سازی و گسترش دامنه مخاطبان هنرهای تجسمی از اهداف ما است/ بیستمین سالگرد مجموعه آرت سنتر را جشن خواهیم گرفت

خبرایران: مدیرمجموعه گالری «آرت سنتر»گفت: ما بیستمین سالگرد مجموعه خود را جشن خواهیم گرفت و من آمار سالانه را در این جشن اعلام خواهم کرد.
نمایشگاه عکس رضا کیانیان باابعاد گسترده‌ خود به سیر هنر تجسمی  کمک می کند/ فرهنگ‌سازی و گسترش دامنه مخاطبان هنرهای تجسمی از اهداف ما است/ بیستمین سالگرد مجموعه آرت سنتر را جشن خواهیم گرفت

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرایران،نشست خبری نمایشگاه«دچارآبی بیکران» بعدازظهر سه شنبه 12 بهمن ماه 1395 با حضور «رضا کیانیان» بازیگر سینما و تلویزیون ،«وحید ملک» مدیرمجموعه گالری آرت سنترو اصحاب رسانه درباغ انجمن خوشنویسان ایران برگزار ودراین نشست خبری«وحید ملک» مدیر مجموعه گالری آرت‌سنتر طی سخنانی اظهارداشت: فرهنگ‌سازی و هم‌افزایی مخاطبان هنری، و گسترش دامنه مخاطبان عرصه هنرهای تجسمی یکی از اهداف مجموعه ما است.

وی تصریح کرد:در این راستا پروژه‌های مختلفی داشتیم که این پروژه شامل نمایشگاه عکس‌های آقای رضاکیانیان نیز می‌شود و قبل از این اجرای دوئت مشترک نقاشی‌خط و گروه موسیقی دنگ‌شو و کار مشترک موسیقی نقاشی بزرگمهر حسین پور و رضا یزدانی را هم برای گسترش دامنه مخاطبان انجام داده بودیم.

ملک خاطر نشان کرد: نمایشگاه رضا کیانیان، ابعاد گسترده‌ای دارد و می‌تواند به سیر هنر تجسمی کمک کند و ما در دهه‌های گذشته شاهد گسترش مخاطبان هنرهای تجسمی بودیم، اما این موضوع هنوز جای کار دارد و در چند سال آینده به سال ۱۴۰۰ وارد خواهیم شد. با تغییر قرن آثار نسل یک تجسمی دچار تغییر قیمت و رشد عجیب و غریبی خواهد شد.

وی افزود: ما بیستمین سالگرد مجموعه خود را جشن خواهیم گرفت و من آمار سالانه را در این جشن اعلام خواهم کرد. اگر در سال ۱۳۷۵ اثری را ۱۰۰هزار تومان می‌خریدند، الان باید چندصد میلیون تومان برای خرید آن هزینه کنند.

مدیر مجموعه آرت‌سنتر گفت: از آقای رضا کیانیان ما خواستیم تا در مکتوب کردن، مستندسازی و آرشیو کردن یک نسل هنرهای تجسمی به ما کمک کند و ۲۹ بهمن‌ماه در ادامه پروژه «مروری بر آثار پیشگامان هنر مدرن» برنامه‌ در این مجموعه، به محمدعلی ترقی‌جاه اختصاص خواهد یافت.

بنابراین گزارش، نمایشگاه عکس های رضا کیانیان با نام«دچار آبی بیکران» از ۱۵ تا ۲۹ بهمن ماه 1395 در آرت سنترباغ واقع در بلوار اندرزگو ، خیابان سلیمی شمالی ، باغ انجمن خوشنویسان ایران برگزارخواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب