امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19792 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آسان پرداخت ،پربیینده ترین شرکت بازار سرمایه و برترین شرکت گروه رایانه ای ایرانی

خبرایران:از26 مهر ماه سال جاری یعنی کمتر از 5 ماه است که شرکت آسان پرداخت وارد بازار سرمایه شده است اما در ظرف این حدود 4ماه از پربیننده ترین نماد بورس تهران شده است. این پربییندگی و تاثیرگذاری بر بازار سرمایه به دلیل عملکرد قابل توجه این شرکت تازه وارد است .
آسان پرداخت ،پربیینده ترین شرکت بازار سرمایه و برترین شرکت گروه رایانه ای ایرانی

به گزارش خبرایران؛ از26 مهر ماه سال جاری یعنی کمتر از 5 ماه است که شرکت آسان پرداخت وارد بازار سرمایه شده است اما در ظرف این حدود   4ماه از پربیننده ترین نماد بورس تهران شده است. این پربییندگی و تاثیرگذاری بر بازار سرمایه به دلیل عملکرد قابل توجه  این شرکت تازه وارد است .

به گزارش بانكداري ايراني ،  بر اساس صورتهای مالی 9ماهه پوشش فروش و درآمد ارائه خدمات آسان پرداخت بالای 82 درصد بوده و به مبلغ بیش از  21هزار 712 میلیارد ریالرسیده است ، این در حالی است که این شرکت برای سال 95 معادل 26هزار و 467 میلیارد ریال فروش پیش بینی کرده و طی سه ماه باقی مانده به پایا سال مالی ، به مراتب  فروش آن از این ارقام بیشتر خواهد بود. در مقایسه با سال 94 نیز باید گفت که طی 12 ماه این شرکت تنها 22هزار میلیارد ریال فروش داشته و این فروش طی 9 ماه در سال جاری محقق شده است.

این شرکت تا پایان سال شرایط بهتری را در گزارش دهی تجربه خواهد کرد زیرا به دلیل تداوم فروش از بستر USSD ، اعمال معافیت مالیاتی شرکت‌های دانش بنیان  و بازنگری در هزینه های پیش بینی شده با توجه به عملکرد شش ماهه حسابرسی شده ؛ اطلاعات جاری تغییر کرده و با رشد قابل توجهی روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش ،  سود خالص شرکت طی 9 ماه معادل 82 درصد پیش بینی سود  سالیانه بوده و از رقم 1هزار و 760 میلیارد ریال سود سال 95 بالغ بر 1هزار و 447 میلیارد ریال محقق شده است . این سود برای هر سهم از  1میلیارد سهم شرکت، 1447 ریال در نظر گرفته شده است .

علاوه بر توفیقات در ارائه  گزارشات مثبت دوره ایی ،  در نوزدهمين دوره همايش معرفي شرکت هاي برتر ايران که به همت سازمان مديريت صنعتي و با حضور جمع کثيري از فعالان صنعت، توليد، خدمات و تجارت در مرکز همايش هاي بين المللي سازمان صدا و سيما در روز 4 بهمن ماه 1395 برگزار شد، این شرکت در ردیف 58 از میان  500شرکت برتر کشور در گروههاي مختلف مورد مقايسه قرار گرفت .

گفتنی است که در سال جاری در گروه رايانه و فعاليتهاي وابسته نام آسان پرداخت پرشين با نام تجاري آپ در صدر جدول اين شرکتها خودنمايي مي کند.  آسان پرداخت به عنوان يکي از شرکتهاي ارائه دهنده راهکارهاي نوين پرداخت الکترونيک، با تکيه بر دانش روز و با ايجاد فضاي خلاقانه و نوآور در صنعت پرداخت کشور، توانسته است در بازه زماني کوتاه دست آوردهاي بزرگ و قابل افتخاري را کسب نمايد و به عنوان رهبر بازار پرداخت الکترونيک شناخته شود.

لذا با استناد به رتبه بندي IMI-100 آسان پرداخت را مي توان 58مين شرکت بزرگ ايران و تنها PSP فهرست 100تايي برترين شرکتهاي کشور دانست.

شرکت آسان پرداخت که از اوايل پاييز 95 با نماد "آپ" وارد بورس اوراق بهادار تهران شد و  توانست رکورد چهل ثانيه اي فروش سهام در بازار بورس را از خود به جاي بگذارد در اين مراسم هم توانست با تکيه بر فعاليت هاي مدون و برنامه ريزي شده و با همت تلاش مديران و کارکنان باانگيزه و جوانش رتبه درخوري را کسب نمايد و با اختلاف فاحش در مقايسه با رقباي خود در صدر شرکتهاي فعال در حوزه رايانه و فعاليتهاي وابسته قرار بگيرد. بي شک اين موفقيت ثمره تلاش، به کار گيري دانش روز دنيا، توجه به نيازهاي مشتريان و برنامه ريزي مدون توسط مديران اين شرکت است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب