امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19770 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کوثر موفق به دریافت تندیس و تقدیر نامه دوستاره ملی تعالی آموزش و توسعه شد

خبرایران: در چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه های انسانی تقدیر نامه دوستاره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه به موسسه اعتباری کوثر تعلق گرفت.
کوثر موفق به دریافت تندیس و تقدیر نامه دوستاره ملی تعالی آموزش و توسعه شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه های انسانی با حضور مدیران ارشد سازمانها، نهادهای دولتی و خصوصی، سیدهادی هاشمی معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی، سید مقصود خراسانی مدیر عامل شرکت پاک آفرینان، مهدی عزتی جانشین معاونت توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی، آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات و کارشناسان آموزش موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.
در مراسم تقدیر از برترین های حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی کشور، مدیریت آموزش موسسه اعتباری کوثر توانست در میان بسیاری از سازمانها، بانک ها و نهادهای دولتی و خصوصی در سطح کشور بدرخشد و با توجه ارزیابی های به عمل آمده بر مبنای مدل تعالی آموزش و نظر به اقدامات موثری که در حوزه آموزش و توسعه توسط این موسسه انجام شده، تقدیر نامه دوستاره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه به موسسه اعتباری کوثر تعلق گرفت.

بر اساس این گزارش؛ به پاس قدردانی از اهتمام مشارکت در جایزه برترین تجارب آموزشی و توسعه کارکنان سال 1395 با عنوان تجربه برتر"طراحی، تولید، اجرا و پایش مستمر آموزش و یادگیری مجازی" تندیس و لوح برتر کنفرانس به موسسه اعتباری کوثر تقدیم شد. همچنین در بخش مقالات ۳مقاله مدیریت آموزش کوثر با عنوان مدیریت استعداد روسای شعب، نیاز سنجی مبتنی بر شایستگی و یادگیری الکترونیکی کارکنان بدو خدمت سال 95 با انتخاب هیئت داوران برگزیده شدند.

این گزارش می افزاید: اهداف چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه های انسانی، ایجاد بستر مناسب برای ارائه آخرین تازه ها ویافته های علمی، پژوهشی وتجربی، ارائه نتایج حاصل از اجرای فرایند اعطای جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه به سازمانها و شرکتهای برتر می باشد.

خاطر نشان می سازد: چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی توسط انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی با همکاری مراکز دانشگاهی، صنعتی و اداری کشور در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار شد. مهم ترین ویژگی و تفاوت چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی با سایر کنفرانس های حوزه آموزش در کشور، توجه بر حوزه های نوین آموزش و تمرکز بر ابزارها و مکانیسم های استقرار فرآیند مدیریت یادگیری در واحدهای آموزش و توسعه کشور بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب