امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19758 تاریخ انتشار: شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در حوزه مدیریت شهری؛

نشان عالی مدیرسال به مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران موفق رسید

خبرایران:مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و دبیرستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران و همچنین مهدی جمالی نژاد، شهردار اصفهان در دومین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، نشان طلایی مدیریت را به دلیل فعالیت های گسترده و ارزنده در حوزه مدیریت شهری دریافت کردند.
نشان عالی مدیرسال به مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران موفق رسید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، دومین اجلاس سراسری نشان عالی مدیران با حضور شخصیت ها، مسئولین و مدیران مجموعه های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد.

در دومین اجلاس سراسری نشان عالی مدیران که به همت وزارت صنعت، معدن تجارت، سازمان ملی استاندارد، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجلس شورای اسلامی برگزار شد از تعدادی از مدیران، افراد نخبه، اساتید بین المللی حوزه بازاریابی، برندیگ و مشاوره های فروش و بازرگانی تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش در حوزه مدیریت شهری عباداله فتح اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران و همچنین مهدی جمالی نژاد، شهردار اصفهان به دلیل ایجاد زیرساخت توسعه و به کارگیری شیوه های نوین مدیریتی نشان طلایی مدیریت را دریافت کردند.

در این برنامه که حسن غفوری فرد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رییس ادوار مجلس شورای اسلامی، مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان، ولی الله  شجاع پوریان عضو شورای اسلامی شهر تهران، غلامرضا کاتب دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و هنرمندانی چون سعید و ایرج راد نیز حضور داشتند، نخبگان عرصه مدیریت به تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای برنامه محمد غرضی وزیر اسبق مخابرات و کاندیدای ریاست جمهوری دوره یازدهم در خصوص مشکلات و چالش های سیستم مدیریتی سخنرانی کرد و گفت: مدیران در ایران با مشکلات بسیاری مواجه هستند که باید با اصول و دانش علم مدیریت آنها را حل و فصل کنند. هوشمند سازی و به کارگیری نیروهای متخصص در لایه های ارشد و میانی سازمان می تواند در پویایی و ضرب آهنگ توسعه سازمانی کمک شایانی کند.

در حاشیه برگزاری این اجلاس با ابراز تاسف از حادثه تلخ فروریختن پاساژ پلاسکو از خانواده و بازماندگان تعدادی از شهدای آتش نشان در این حادثه و چند حادثه دیگر تقدیر شد. در این بخش از برنامه خانواده های شهدا، فرزندان و پدران و مادران آتش نشان بر روی سن حاضر شدند و با بیان خاطرات و ناگفته هایی از آتش نشان های فداکار، فضای جلسه را منقلب کردند.

پس از آن سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس ادوار مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران در جایگاه قرار گرفت و در خصوص مدیریت اسلامی گفت: در اسلام اخلاق از اصلی ترین پایه های مدیریت است. اگر می خواهیم در پیشگاه حق تعالی سرافراز باشیم باید در زمان مسئولیت پذیری اخلاق و انصاف را رعایت کنیم و سعی کنیم در تمامی تصمیمات اعتدال و عدالت دو شاخص اصلی در رفتار مدیران باشد.

در پایان نیز با اعطای نشان  طلایی مدیر سال به تعدادی از مدیران ارشد از آنها تقدیر شد. در این اجلاس عباداله فتح اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران به عنوان یکی از مدیران کارآمد در حوزه شهری معرفی گردید و از اقدامات ارزنده وی در زمینه های هوشمند سازی، ایجاد پایگاه جهاد اقتصادی و همچنین به کار گیری جوانان مستعد و با انگیزه در حوزه شهرداری تقدیر به عمل آورده شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب