خبرایران :مدیرعامل شرکت آسیاتک گفت: در راستای افزایش رضایت و تسهیل در ارتباط با مشتریان، ایجاد مراکز تماس مسلط به زبانهای رایج کشور در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
به گزارش خبرایران، محمدعلی یوسفیزاده مدیرعامل شرکت آسیاتک با اشاره به راهاندازی و بهرهبرداری از اولین مرکز تماس آذری زبان در بین شرکتهای دارای پروانه FCP در کشور افزود: از آن جایی که مطابق آمار منتشره، حدود ۱۲ درصد از مردم ایران به زبان آذری سخن میگویند، ایجاد مرکز تماس مشتریان آذری زبان، سبب ارتباط بهتر با این مشترکان و رفع سریعتر مشکلات فنی و تخصصی مشترکان آسیاتک در این بخش از ایران اسلامی است.
مدیرعامل آسیاتک با بیان اینکه هماکنون تعداد قابل توجهی کارشناس مسلط و آموزش دیده فنی به زبان آذری مسلط و در این مرکز تماس مشغول به فعالیت هستند، ادامهداد: این نوع خدمترسانی در بین دارندگان پروانه FCP امری متمایز کننده و برای کسب رضایت حداکثری مشترکان است و از این پس مشترکان آسیاتک که با کدهای تلفنی استانهای آذربایجانشرقی و غربی، اردبیل و زنجان با مرکز تماس سراسری این شرکت به شماره ۱۵۴۴ ارتباط برقرار میکنند، میتوانند با کارشناسان زبده خدمات که مسلط به زبان آذری نیز هستند، صحبت کنند.
یوسفیزاده برگزاری دورههای آموزشی تخصصی، فنی، دستور زبان و ادبیات آذری، فن بیان و مذاکره برای ارتقای مهارت و دانش فنی و خدمترسانی هر چه بهتر کارشناسان در این مرکز تماس را به عنوان راهی موثر برای کاهش هزینهها و مراجعات مشترکان و افزایش رضایتمندی آنها معرفی کرد .
وی افزود: با راهاندازی پروژههای ملی شرکت آسیاتک مانند ارائه خدمات دسترسی به اینترنت و ارتباطات عمومی (Public Wifi) سراسری در برخی نقاط مهم و پرتردد داخلی و بینالمللی کشور از جمله فرودگاهها، مراکز خرید بزرگ و ... ، راهاندازی مرکز تماس انگلیسی زبان در بخش مرکز تماس مشتریان نیز از پروژههای دارای اولویت آسیاتک بوده و به زودی ارائه خدمات استفاده و پشتیبانی از اینترنت رایگان (Public Wifi) علاوه بر زبان فارسی، به زبان انگلیسی نیز در فرودگاهها و مراکز خرید بزرگ سراسر کشور در دسترس عموم قرار میگیرد.
مدیرعامل آسیاتک به تمامی هممیهنان نوید داد، شرکت آسیاتک به عنوان برترین شرکت ارائهدهنده خدمات از نظر مشتریان بر اساس اعلام نتایج نظرسنجی سراسری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بهار و تابستان ۱۳۹۵، در دهه فجر از یکی از پروژههای بسیار مهم خود که گامی بلند برای اعتلای نام کشورمان در دولت تدبیر و امید و در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و سرویسدهی با کیفیتتر به آنهاست، رونمایی میکند.