امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19709 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تجلیل از مدیرعامل چادرملو در همایش بین المللی سنگ آهن

خبرایران: در چهارمین همایش بین المللی سنگ آهن ایران از یک عمر تلاش خستگی ناپذیر مهندس محمود نوریان مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو درجهت توسعه معدنکاری سنگ آهن تجلیل و تقدیر شد .
تجلیل از مدیرعامل چادرملو در همایش بین المللی سنگ آهن

به گزارش خبرایران، در این مراسم که با حضور کرباسیان رئییس هیات عامل ایمیدرو، سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، انصاری نماینده مجلس و عضو شورای عالی معادن،بهرامن رییس خانه معدن ایران

و جمع کثیری از فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی عصر، روز یکشنبه 19 دیماه در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد،  لوح تقدیر یک عمر تلاش خستگی ناپذیر در حوزه معادن به مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اهدا شد .

در متن تقدیر نامه آمده است : جناب آقای مهندس محمود نوریان، مفتخریم که امروز یک عمر تلاش خستگی ناپذیر جنابعالی را در توسعه معدنکاری سنگ آهن ایران ارج گذاشته و مراتب قدردانی خود را به پیشکسوتی شایسته، خادم و مسئولیت شناس تقدیم نمائیم . امیدواریم در سایه الطاف حضرت حق موفق و سربلند باشید .

گفتنی است ، محمود نوریان در سال 1333 در محله دزاشیب تهران متولد شد و در سال 1358 موفق به کسب مدرک فوق لیسانس مهندسی معدن از دانشکده فنی دانشگاه تهران گردید . وی از سال 1359 با منسوب شدن بعنوان سرپرست اداره معادن کرمان فعالیت رسمی خود را در حوزه معادن کشور آغاز کرد و از آن پس طی 37 سال بطور مستمر با قبول مسئولیت های متعدد در  معادن کشور در جهت توسعه و رشد این بخش از صنعت کشور تلاش وافر مصروف کرد . مهندس محمود نوریان از سال 1383 تا کنون مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو است .

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب