امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1965 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۷:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هفتمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار می شود

هفتمین جشنواره وب و موبایل ایران با هدف معرفی بهترین ها در حوزه های کسب و کارهای بالغ، گروه های خبری، برنامه های کاربردی موبایل و و استارتاپ ها در اسفند ماه برگزار می شود.
هفتمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار می شود
به گزارش خبر ایران، شایان شلیله امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: هفتمین جشنواره وب و موبایل ایران در 4 شاخه اصلی کسب و کارهای بالغ، گروه های خبری و اطلاع رسانی، برنامه های کاربردی موبایل و صنایع مرتبط و استارتاپ ها (Startup) برگزار می شود.

استارتاپ عموما به شرکت های نوپایی گفته می شود که در فاز تحقیق و توسعه بازار هستند.

دبیر علمی جشنواره وب و موبایل ایران افزود: علل عدم موفقیت فروشگاه های اینترنتی، عدم رشد تجارت الکترونیک در حد مطلوب و عدم نتیجه دهی تبلیغات آنلاین در فضای مجازی ایران، از جمله موضوعاتی است که در این جشنواره مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: 8 هزار و 200 سایت ایرانی با شرکت در این جشنواره در 41 گروه با یکدیگر رقابت می کنند و مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

شلیله با اشاره به معیارهای داوری سایت ها، گفت: محتوا و به روز رسانی، مسیردهی سایت، طراحی دیداری سایت، کارکرد و تجربه کلی داور از کار با سایت، از جمله ملاک های داوری در این بخش است و داوری به صورت آنلاین انجام می شود.

شلیله ادامه داد: در بخش برنامه های کاربردی موبایل نیز 1300 تولید کننده برنامه کاربردی موبایل با عرضه محصولات خود شرکت کرده اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب