امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1964 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۳:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اکبر ترکان اعلام کرد؛

دستور احداث خط دوم ورود و خروج کالاهای ترانزیتی در گمرک بازرگان

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در بازدید از گمرکات استان آذربایجان غربی، دستور احداث خط دوم ورود و خروج کالاهای ترانزیتی در گمرک بازرگان را صادر کرد.
دستور احداث خط دوم ورود و خروج کالاهای ترانزیتی در گمرک بازرگان
به گزارش خبر ایران به نقل از گمرک جمهوری اسلامی ایران،  دستور احداث خط دوم ورود و خروج کالاهای ترانزیتی در گمرک بازرگان صادر شد.

اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در بازدید از گمرکات استان آذربایجان غربی، دستور احداث خط دوم ورود و خروج کالاهای ترانزیتی در گمرک بازرگان را صادر کرد.

گمرکات استان آذربایجان غربی خبرداد، اکبر ترکان که در رأس هیئتی به منظور بازدید از منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو به این استان سفر کرده بود، ضمن بازدید از گمرکات بازرگان و ساری‌سو از نزدیک با مسائل و مشکلات این گمرکات آشنا شد.

مشاور ارشد رئیس جمهور در این بازدید گفت: گمرک می‌تواند تأثیر مهمی در رونق اقتصادی منطقه آذربایجان غربی داشته باشد.

ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی در مورد این سفر گفت: اضافه شدن یک خط برای ورود و خروج کامیون‌های ترانزیتی در گمرک بازرگان و صدور دستور اجرایی شدن این پروژه از سوی مشاور ارشد رئیس جمهور از نتایج بازدید مهندس ترکان از گمرکات استان بود.

میرهاشم سیداحمدی افزود: اجرایی شدن این طرح می‌تواند نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی مرز بازرگان داشته باشد.

وی فعال‌سازی بازارچه قدیمی پلدشت را از دیگر دستاوردهای سفر مشاور ارشد رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: لازم است موانع فنی و گمرکی موجود برای راه‌اندازی مجدد این بازارچه مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد، تا بخشی از زیرساخت‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه مهیا شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب