امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19615 تاریخ انتشار: شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گزارش تصویری سومین روز برگزاری نمایشگاه تهران پلاست در شهرآفتاب

خبرایران: سومین روز نخستین نمایشگاه تهران پلاست که در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در حال برگزاری است، مانند 2 روز گذشته از ساعت 10 صبح به روی علاقه‌مندان و متخصصان این حوزه گشایش یافت و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
گزارش تصویری سومین روز برگزاری نمایشگاه تهران پلاست در شهرآفتاب

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین المللی نمایشگاه شهر آفتاب، سومین روز نخستین نمایشگاه تهران پلاست که در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در حال برگزاری است، مانند 2 روز گذشته از ساعت 10 صبح به روی علاقه‌مندان و متخصصان این حوزه گشایش یافت و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

در این روز و در حاشیه برگزاری نمایشگاه، آرداشس تومانیان، سفیر جمهوری ارمنستان از این نمایشگاه بازدید کرد.

گفتنی است نخستین نمایشگاه تهران پلاست تا روز یک شنبه 3 بهمن ماه 1395 برقرار بوده و از ساعت 10 صبح لغایت 17 بعدازظهر پذیرای علاقمندان و متخصصین گرامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب می باشند.

نخستین دوره نمایشگاه تهران پلاس از 30 دی ماه تا 3 بهمن سال جاری با متراژ 16000 مترمربع و با حضور 150 شرکت داخلی و چندین نماینده از کشورهای مختلف از جمله آلمان، چین و ترکیه در نمایشگاه شهر آفتاب در حال برگزاری است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب