امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19594 تاریخ انتشار: جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهندس موسوی مسعود آبادی؛

ساخت و ساز ها ی شمال تهران در سامانه نظارتی کنترل می شوند

خبرایران : سامانه ناحیه محوری در نواحی ده گانه شهرداری منطقه یک با بازدید مستمر از کلیه پلاک های در حال ساخت ، عملیات ساخت و ساز را کنترل می کند.
ساخت و ساز ها ی شمال تهران در سامانه نظارتی کنترل می شوند

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک مهندس سید محسن موسوی مسعود آبادی معاون شهرسازي و معماري شهرداري منطقه يک با اعلام این خبر اظهار داشت : سامانه ناحیه محوری به طور دقیق در نواحی در حال فعالیت است و با بازدید از کلیه پلاک های در حال ساخت  گزارشات آن را ثبت می کند.

وی گفت : گزارش عملیات ساخت و ساز چه در حال اجرا و چه تعطیل باشد ثبت می شود و در آن میزان ساخت و ساز و تطبیق آن با پروانه ساختمانی و نقشه های مصوب ملاک عمل است و انضباط شهری، سد معبر، پخش نخاله های ساختمانی در معبر عمومی ، آلودگی صوتی و بصری و... همه موارد جزء چک لیست های نظارتی هستند.

وی گفت: از دیگر مواردی که در ساخت و سازها کنترل می شود کنترل استاندارد تاورها و بازدید و بررسی گواهینامه کسانی است که از آن استفاده می کنند و استقرار مسئول hse در ساختمان و کنترل مغایرت ها و... است که اگر ناقص باشد از عملیات ساختمانی جلوگیری می شود.

این مقام مسئول در مورد پروانه های ساختمانی نیز خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم پروانه های صادره به گونه ای باشد که سازنده فرصت ایجاد تخلف را به هنگام اجرا نداشته باشد تا در آینده با مشکلات ماده صد و مراجع قضایی رو به رو نشویم.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب