امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19585 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری مجامع استانی موسسه اعتباری کوثر

خبرایران: مجامع استان های خوزستان،زنجان،کرمانشاه، سمنان، فارس، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان شرقی با محوریت بررسی عملکرد سال 94 و نیمه نخست سال جاری با حضور جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل، معاونین و مدیران حوزه مرکزی و مدیران و کارشناسان استانها در محل سالن جلسات ساختمان حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.
برگزاری مجامع استانی موسسه اعتباری کوثر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ جواد فهیمی پور قام مقام مدیرعامل به عنوان رئیس مجمع با اشاره به سومین سال تشکیل مجامع استانی و برگزاری همه مجامع استانها تا پایان سال جاری گفت: در شرایط اقتصادی فعلی کشور باید با تلاش مضاعف در وصول مطالبات تلاش کرد و در زمان ارائه تسهیلات با دریافت وثایق لازم و اعتبار سنجی های مناسب از معوق شدن اقساط جلوگیری کرد.

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به سهم کارکنان در رشد و تعالی کوثر افزود: کارکنان موسسه در هر سطحی که باشند باید برای تعالی کوثر تلاش کنند و موسسه را از آن خود بدانند .

وی با اشاره به اهمیت مباحث کنترلی و نظارتی در همه سطوح سازمانی کوثر اظهار داشت:در مباحث کنترل نظارتی باید به صورتی برنامه ریزی کرد که ارزیابی و مباحث کنترل نظارتی به طور مستمر انجام شود.

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثرتاکید کرد: رعایت ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی، دقت بر مباحث کنترل نظارتی، اعتبار سنجی های دقیق در زمان افتتاح حساب و پیگیری جهت وصول مطالبات از مهمترین ابزارهایی است که بر اجرا و کنترل فرآیندهای مالی تاکید دارد.

فهیمی پور خاطرنشان ساخت: تا پایان سال جاری تمام جلسات مجامع استانها برگزار خواهد شد. همچنین پس از برگزاری مجامع، استانها در 5 سطح خیلی خوب تا ضعیف ارزیابی می شوند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب