امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 195 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

صبح امروز صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فنی و حرفه‌ای و صنایع شیر پگاه

خبرایران:سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و صنایع شیر ایران (پگاه)، در راستای اجرای سند راهبردی مهارت و فناوری آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و ارتقای مهارت و توانمندی نیروی انسانی شاغل در حوزه صنایع شیر، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فنی و حرفه‌ای و صنایع شیر پگاه

به گزارش خبرنگار خبرایران، این تفاهم‌نامه با هدف شناسایی مشاغل موجود و جدید حوزه صنایع شیر در سطح کشور، ارائه خدمات آموزشی مورد نیاز و افزایش سطح مهارت کارجویان و شاغلان این صنعت به امضا رسید.

نیاز سنجی آموزشی مشاغل مرتبط با حوزه صنایع شیر، حمایت از برگزاری مسابقات ملی مهارت در سطوح ملی و بین المللی و ارتقای مهارت شاغلان این حوزه و حرفه‌های مرتبط در راستای ایجاد فرهنگ تغذیه سالم از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

به موجب تفاهم‌نامه مذکور، شرکت صنایع شیر ایران مکلف است با تهیه دستور العملهای تشویقی مورد نیاز و ابلاغ آن به منظور اجرای قانون الزام فراگیری آموزشهای فنی و حرفه‌ای نسبت به شناسایی کلیه مشاغل و مشارکت در نیازسنجی آموزشی حوزه صنایع شیر اقدام کند.

اولویت بندی نیازهای آموزشی مشاغل شناسایی شده،‌مشارکت در تامین مربی مورد نیاز دوره‌های تدوین شده، معرفی نیروهای متخصص و کارشناسان خبره برای شرکت در کمیته‌های تخصصی و همکاری در تامین هزینه‌های آموزشی دوره‌ها و تجهیز مراکز آموزشی از دیگر تعهدات شرکت صنایع شیر ایران به شمار می ‌رود.

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز در این تفاهم‌نامه متعهد شده است تا با تشکیل کمیته‌های تخصصی جهت تدوین و بازنگری استانداردهای آموزشی، تدوین سند حرفه در حوزه صنایع شیر، اجرای دوره‌های مورد نیاز جامعه هدف و تامین فضا و تجهیزات آموزشی و مربیان مورد نیاز نسبت به صدور مجوزهای ایجاد مراکز آموزشی جوار و گواهینامه‌های مهارت و بیمه مسئولیت مدنی کارآموزان در برابر حوادث حین آموزش اقدام کند.

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در هشت ماده و دو نسخه تنظیم شده و از زمان انعقاد به مدت دو سال قابل اجرا خواهد بود.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب