امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19487 تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای پنج هزار مترمربع پیاده روسازی در معابر منطقه 15

خبرایران:معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 از اجرای پنج هزار مترمربع پیاده روسازی در راستای حفظ و نگهداشت شهر و تسهیل در عبور عابرین پیاده خبر داد.
اجرای پنج هزار مترمربع پیاده روسازی در معابر منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران منطقه با اشاره به اینکه مرمت معابر پیاده طی 9 ماهه سالجاری انجام شده است، افزود: این عملیات به منظور بهبود منظر شهری و افزایش مقاومت لایه های زیرسازی و بهداشت معابر از نظر زیست محیطی و با استفاده از مصالح استاندارد انجام شده است.

به گفته وی در این راستا عملیات پیاده روسازی در معابر ناحیه سه به متراژ 790 متر مربع ، 1686 مترمربع در معابر ناحیه چهار، 666 مترمربع در معابر ناحیه پنج و 950 مترمربع در معابر ناحیه شش اجرا شده است.

مهندس حلاجیان با اشاره به اینکه در این راستا همچنین حدود 900 مترمربع پیاده روسازی در نواحی واقع در حریم منطقه اجرا شده  است افزود: اجرای 640  مترمربع  پیاده روسازی در معابر قیامدشت ناحیه هفت  و 250 مترمربع در کمربندی شرقی خاور شهر در ناحیه هشت از جمله اقدامات در این زمینه بود.

به گفته وی بیشترین عملیات مرمت پیاده رو در ناحیه چهار با  بیش از 1686 مترمربع بوده  است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب