امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19485 تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با آغاز بازدیدهای میدانی؛

محلات شمال تهران رصد می شود

خبرایران: با آغازدور جدید بازدیدهای میدانی، پروژه های پیشنهادی محلات، درخواست های شورایاران و سرانه های خدمات شهری در محلات 27 گانه شمال تهران با حضور شهردار منطقه یک مورد بررسی قرار گرفت .
محلات شمال تهران رصد می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يك تهران، مهندس فخرالدین سلیمانی شهردار این منطقه در بازدیدهای میدانی، پیشنهادات و درخواست‌های 8 محله و 3 ناحیه از نواحی ده گانه شمال تهران را با حضور معاونین،مدیران ،شهرداران نواحی و دبیران شورایاری و مدیران محلات شناسایی و مورد بررسی قرار داد.

مهندس سلیمانی هدف از این بازدیدها را رفع مشکلات  موارد مطرح شده از سوی دبیران شورایاری ها در زمینه های عمرانی،امور شهری و فضای سبز،ترافیکی، اجتماعی و دیگر  موارد شامل بررسی احداث مجموعه های ورزشی ،تعریض و توسعه معابر ، ساماندهی ترافیکی ،جابجایی ایستگاه های  تاکسیرانی و ... عنوان نمود.

وی گفت: اولین دور بازدید از نواحی مختلف منطقه روز چهارشنبه 15 دی ماه با بازدید از  ناحیه 9 و محلات اراج و ازگل آغاز شد و روز جمعه 17 دی ماه  از محلات باغ فردوس، قیطریه و تجریش در محدوده ناحیه  7  ادامه یافت و روز شنبه 18 دی ماه نیز از ناحیه 3 و محلات امامزاده قاسم(ع)، دربند و گلابدره انجام شد.

وی در بازدید ازمحله های گلابدره، امامزاده قاسم (ع) و دربند ضمن رسیدگی به درخواست ها و مشکلات پیش روی شهروندان ، شورایاران و مدیران این محلات گفت : تامين يکسان سرانه ها، محرومیت زدایی و رعايت عدالت در تقسيم امکانات شهري در محله های محروم  شمال تهران در دستورکار مدیریت شهری منطقه قرار گرفته است .

شهردار منطقه یک افزود: بازدیدهای میدانی براساس سياست‌هاي تبيين شده و با هدف تدوين چشم انداز مطلوب در چارچوب زماني معين، با حضور دبيران شوراياري محلات آغاز و تا شناسايي كامل مشكلات 27 محله اين منطقه ادامه می یابد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب