امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19433 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علیرضا جعفری خبرداد؛

محله بلورسازی صاحب بازار میوه و تره بار می شود

خبرایران:معاون امور شهر و فضای سبز شهرداری منطقه 17 از احداث بازار میوه و تره بار در محله بلورسازی از ناحیه سه این منطقه تا پایان سال جاری خبر داد.
محله بلورسازی صاحب بازار میوه و تره بار می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17،  علیرضا جعفری با اعلام این خبر افزود: این بازار در زمینی به مساحت پانصد متر مربع در مجاورت مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) و در زیر پل شهید نواب احداث خواهد شد که می تواند نیاز روزانه شهروندان به میوه و سبزیجات تازه را مرتفع نماید.

معاون امور شهر و فضای سبز منطقه 17 با اشاره به تملک این قطعه زمین گفت: این زمین در محدوده بافت فرسوده قرار دارد و به منظور احداث این بازار تملک شده و در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اغاز مراحل احداث این بازار تصریح کرد: مراحل اولیه احداث بازار آغاز شده و در صدد هستیم که تا قبل از پایان سال جاری و آغاز خرید عیدانه شهروندان، این بازار را به بهره برداری برسانیم.

گفتنی ست تا کنون هشت بازار میوه تره بار در این منطقه احداث شده و این بازار نهمین بازار این منطقه با جمعیتی بالغ بر 250هزار نفر خواهد بود

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب