امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19379 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید مدیر عامل موسسه سینما شهر از سینما بهمن/ حوزه هنری در شیراز پردیس می‌سازد

خبرایران : مهندس مجید مسچی مدیر عامل موسسه سینما شهر امروز از روند بازسازی سینما بهمن تهران بازدید کرد.
بازدید مدیر عامل موسسه سینما شهر از سینما بهمن/ حوزه هنری در شیراز پردیس می‌سازد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه بهمن سبز، امروز شنبه 18 دی ماه مهندس مسچی با حضور در سینما بهمن تهران از روند بازسازی و ساخت و ساز در سالن شماره یک این سینما مطلع شد. سینما بهمن متعلق به حوزه هنری است و بازسازی سالن یک آن با مشارکت موسسه سینما شهر انجام می‌شود. این سالن دهه فجر آغاز به کار کرده و میزبان مخاطبان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

محمود کاظمی مدیر عامل موسسه بهمن سبز، غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی و حسن رنجبر مدیر پشتیبانی و توسعه این موسسه در این بازدید حضور داشتند. کاظمی درباره وضعیت بازسازی سینماهای حوزه هنری گفت: روندی که یکی دو سال اخیر شروع شده با قدرت و برنامه ریزی در حال پیگیری است. با وجود مشکلات مالی، حوزه هنری در این دو سال روند بازسازی، تجهیز و ساخت سالن‌هایش را کند نکرده است.

وی ادامه داد: خوشحالیم که دهه فجر امسال علاوه بر بهره برداری از سالن یک سینما بهمن تهران، نخستین پردیس شهر اصفهان، پردیس چهار باغ هم افتتاح خواهد شد و در این سینمای چهار سالنی و مدرن که معماری ایرانی دارد، میزبان شهروندان خوب اصفهانی خواهیم بود. همچنین سینما جوان بیجار پس از تجهیز در دهه فجر راه اندازی می‌شود.

کاظمی افزود: سال 96 یکی از مهمترین برنامه های موسسه بهمن سبز، ساخت نخستین پردیس سینمایی در شهر شیراز است. شیراز یکی از گلوگاه‌های اکران و یکی از اولویت‌های ماست، به تازگی یک سینما در این شهر به حوزه هنری تحویل داده شده و با برنامه ریزی هایی که از قبل داشتیم پروسه ساخت پردیس سینمایی «چهار راه زند» سال آینده در این شهر فرهنگی و تاریخی کلید خواهد خورد.

مدیر عامل موسسه بهمن سبز گفت: امسال برنامه‌ریزی‌های مفصلی برای ساخت یک پردیس در شهر مراغه انجام شد و سال آینده وارد فاز اجرایی این پروژه می‌شویم.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب