امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19378 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حضورمجتمع صنایع غذایی گلها در نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته تهران

خبرایران: مجتمع صنایع غذایی گلها امسال درچهارمین دوره نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته تهران حضور پرقدرتی دارد.
حضورمجتمع صنایع غذایی گلها در نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته تهران

به گزارش خبرایران، مجتمع صنایع غذایی گلها با بیش از ۳۰۰ نوع محصول، پرتنوع‌ترین شرکت از نظر محصولات به شمار می‌آید و محصولات خود را در بسته‌بندی‌های مختلف شامل سلفون‌، جعبه‌،OPP، قوطی‌های پلاستیکی و فلزی‌ و ظروف PET و در وزن‌های گوناگون عرضه می‌کند.

گلها تولیداتی چون انواع نمک تصفیه و تبلور مجدد یددار، ادویه‌جات و چاشنی‌ها، انواع آرد و پودر کیک، انواع حبوبات و غلات، خشکبار و سبزیجات خشک، پودرهای ژله و مکمل‌های غذایی دارد.

گلها در زمینه خشکبار نیز محصولاتی چون زرشک، کنجد، کشمش، ذرت، دانه هل سبز و چوب‌دارچین تولید می‌کند.

این برند دارای مجوزهای قانونی تولید و استانداردهای ملی و بین‌المللی است که برخی از آن‌ها شامل اولین نشان استاندارد نمک طعام در ایران، اولین مجوز بسته‌بندی و استاندارد آرد سفید در ایران، گواهینامه تحقیق و توسعه ( R&D ) از وزارت صنایع و گواهینامه تایید غذا و دارو از امریکا است.

گلها مبتکر سویای ریزدانه در ایران است و استاندارد عرضه این محصول را دارد.

گلها محصولات خود را به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، روسیه، استرالیا، کانادا، تاجیکستان و گرجستان صادر می‌کند.

 در چهارمین نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک همچنین توليد كنندگان و توزيع كنندگان آجيل و خشكبار ، شركت ها ، كارخانه ها و كارگاه های بسته بندی خشكبار ، واحد ها و كارگاه های پوستگيری ، بودادن ، شركت های پاستوريزه كردن خشكبار، واحد های درجه بندی، خلال و پودر كردن خشكبار، شركت ها ، كارخانه ها و كارگاه های فرآوری ميوه و سبزيجات خشك، زرشك وعناب، زعفران، چای و قهوه، ادويه و چاشنی و واحد های توليدی و صادراتی حبوبات، غلات، شرکتهای چاپ و بسته بندی و شرکتهای دانش بنیان و همچنین شرکتهای بازرگانی حضور و مشارکت دارند.

چهارمین نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابست از 17 تا ۲۰ دی ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب