امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19370 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سعید اسدی خبرداد؛

بیش از65 میلیون نفر ازشرکت مبین وان کیش استفاده می کنند/خدمات متنوع و گسترده ای رادر سراسرکشوربر روی خطوط تلفن ثابت و همراه داریم/ در راستای استقلال از اپراتورها تلاش داریم وابستگی 95 درصدی به همراه اول را به 40 درصد برسانیم

خبرایران: مدیرعامل شرکت مبین وان کیش گفت: درحال حاضر شرکت مبین وان کیش خدمات متنوع و گسترده ای را در سراسر کشور بر روی خطوط تلفن ثابت و همراه به صورت پیامکی، صوتی، دیتا و اپلیکیشن و غیره برای عموم مردم و سازمان های مختلف ارایه می کند.
بیش از65 میلیون نفر ازشرکت مبین وان کیش استفاده می کنند/خدمات متنوع و گسترده ای رادر سراسرکشوربر روی خطوط تلفن ثابت و همراه داریم/ در راستای استقلال از اپراتورها تلاش داریم وابستگی 95 درصدی به همراه اول را به 40 درصد برسانیم

به گزارش خبرنگار خبرایران، چهاردهمین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه ظهر امروز 18 دی ماه 1395 با هدف معرفی ظرفیت‌های شرکت «مبین وان کیش»باحضور«سعید اسدی» مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مبین وان کیش،«علیرضا خداکرمی»معاون مالی و سرمایه‌ گذاری و نماینده سهامدار عمده شرکت ،«جهانگیری» عضو هیأت مدیره مبین وان کیش ،«بهنام محسنی» معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس و اصحاب رسانه در شرکت فرابورس تهران برگزارو دراین نشست خبری «سعید اسدی» مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مبین وان کیش طی سخنانی اظهارداشت: شرکت مبین وان کیش زیر مجموعه شرکت مبین ایران از زیر مجموعه های گروه اقتصادی تدبیر و ستاد اجرای فرمان امام (ره) است .

مدیرعامل شرکت مبین وان کیش تصریح کرد: شرکت مبین ایران طبق بندهای 45 و 49 قانون اساسی ایران و با هدف تصاحب زمین ها واموال بدون صاحب، رها شده و بدون وصیت و ایجاد ارزش افزوده بر روی این دارایی ها از طریق گروه اقتصادی تدبیر تأسیس شده و مجموع منابع و منافع حاصله توسط موسسه خیریه برکت در راستای امور خیریه و با هدف کاهش فقر در کشور در حوزه هایی مثل:« خدمات رفاه همگانی»، «تقویت اقتصادی مناطق کمتر توسعه یافته»، «توسعه کار آفرینی از طریف سرمایه های خرد»، «ساخت مدرسه»،«توسعه زیرساخت ها» و... هزینه می شود.

وی خاطر نشان کرد: شرکت مبین ایران از طریق خطوط تلفن ثابت مشترکین شرکت مخابرات ایران، فیبر نوری به درب منزل مشترکین ایرانیان نت، خطوط اینترنت ADSL مشترکین شرکت مخابرات ایران و شرکت حلما گستر و نیز در مکان ها و راه ها فعال است.

اسدی عنوان داشت: بیش از65 میلیون نفر از مردم از طریق سیم کارت های همراه اول و تالیا، وایمکس مگا پروژه دانشگاه آزاد و خدمات ارزش افزوده مبین وان در حال استفاده از خدمات این مجموعه هستند و درواقع بزرگترین فیبر نوری هستیم.

وی درادامه ابرازداشت:مجموعه مبین وان کیش به عنوان یک بنگاه تخصصی خدمات ارزش افزوده مخابراتی VAS فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده و در طی این سنوات با به کارگیری تکنولوژی های روز و توان تخصصی فنی و عملیاتی خود طیف وسیعی از خدمات را در حوزه های مختلف مخابراتی و IT ارایه نموده است.

مدیرعامل شرکت مبین وان کیش تاکید کرد: در حال حاضر شرکت مبین وان خدمات متنوع و گسترده ای را در سراسر کشور بر روی خطوط تلفن ثابت و همراه به صورت پیامکی، صوتی، دیتا و اپلیکیشن و غیره برای عموم مردم و سازمان های مختلف ارایه می کند و ما 14 مجوز از 38 مجوز صادره از سوی سازمان تنظیم و مقررات رادیویی را دریافت کردیم.

وی اضافه کرد:درمیان این 14 مجوز 2 مجوزمختص شرکت مبین وان کیش بوده و در تمامی حوزه های زیر ساختی،اپراتورها، تجمیع کننده و ارایه خدمات و محتوا با ایجاد ارزش افزوده فعالیت داریم و درحال حاضربه عنوان یکی از تجمیع کنندگان خدمات دو اپراتور همراه اول و مخابرات با بیش از 30 شرکت تأمین کننده محتوا CPهمکاری مستقیم داشته و 2خدمات ستاره 8 و خدمات ارزش افزوده پیامکی و صوتی از خدمات قبلی مجموعه بوده وآموزش الکترونیکی وداس و Binto از خدمات جدید مبین وان به حساب می آیند.

اسدی درادامه درخصوص عمده سرمایه گذاری شرکت مبین وان عنوان داشت: استراتژی های آتی شرکت ازسرمایه گذاری بر روی سرویس ها ومحصولات جدید مبتنی بر فناوری های نوین و توسعه کسب و کارهای جدید است .

وی ادامه داد: تلاش ما این است که ترکیب درآمدی خودمان را در راستای استقلال از اپراتورها به دلیل کاهش ریسک و وابستگی از 95 درصد برای همراه اول به حدود 40 درصد با حفظ کل درآمدها درآینده برسانیم، هرچند ما به هیچ عنوان قصدی جدایی از همراه اول را نداریم.

اسدی یاداورشد: طبق برنامه پنج ساله توسعه در نظر داریم در سال 95 بین 10 تا15 درصد افزایش درآمد خارج از خدمات دهی به اپراتورها داشته باشیم و در سال 96 به درآمد مطلوب برسیم تا بتوانیم به روند رو به رشد خودمان ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: تجاری سازی پروژه استریمینگ و پروژه های آموزش و راه اندازی سرویس های جدید پیامکی و صوتی و استفاده از پتانسیل های صدا و سیما دیگر برنامه ما است و در زمینه توسعه خدمات ارزش افزوده مبین وان تصمیم دارد که درجهت ارتقای پلت فرم پروژه ها سرمایه گذاری و 15 اپلیکیشن جدید راه اندازی کند.

 

جهانگیری: هیچ برنامه خاصی بابت افزایش سرمایه نداریم

جهانگیری عضوهیأت مدیره مبین وان کیش نیز درادامه این نشست خبری اظهارداشت: عرضه 10 درصدی سهام شرکت در بازار دوم فرابورس را ما اجرا کردیم و درخصوص برآوردها از درآمد شرکت نیز باید گفت که درآمد شرکت در سال 1395 با سرمایه 100 میلیارد ریالی، با ازای هر سهم 44 تومان برآورد شده و انتظار داریم این رقم برای سال 1396 به 60 تومان افزایش یابد. گرچه بودجه سال آینده شرکت منوط به تأیید حسابرس است.

جهانگیری عنوان داشت: درحال حاضر هیچ برنامه خاصی بابت افزایش سرمایه در نظر گرفته نشده و برنامه های آتی پیرامون این امر به نظر سهامداران عمده بستگی داشته و ارزش جایگزین به مراتب بیشتر خواهد بود.

 

خداکرمی:اجازه کاهش قیمت سهم به زیر قیمت عرضه و رقمی بیشترازقیمت کشف شده را نمی دهیم

 علیرضا خداکرمی معاون مالی و سرمایه‌ گذاری و نماینده سهامدار عمده شرکت در ادامه این نشست خبری طی سخنانی اظهارداشت: به عنوان نماینده سهامدار عمده حاضر در جلسه اعلام می کنم که اجازه نخواهیم داد قیمت سهم به زیر قیمت عرضه و حتی رقمی بیشتر از قیمت کشف شده، کاهش یابد و این تعهد را به سهامداران جدید خواهیم داد

خداکرمی تاکید کرد: در صورتی که شرکتی بتواند مجوزهای لازم را برای تاسیس چنین شرکتی دریافت کند حدود 100 تا 200 میلیارد تومان هزینه راه اندازی این شرکت است، به این ترتیب قیمت هر سهم بالای 2 تا 3 هزار تومان ارزش دارد و ارزش جایگزینی ایمن شرکت 150 میلیارد تومان است و که کف قیمت است و تا 250 الی 300 میلیارد تومان نیز می تواند نوسان داشته باشد.

بنابراین گزارش، شرکت مبین وان کیش به‌عنوان 146 نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شد. سرمایه این شرکت 10 میلیارد تومان می باشد که 10 درصد آن در بازار دوم فرابورس عرضه خواهد شد.این شرکت با نماد معاملاتی اوان ، در سال 1389 تاسیس شده و در گروه اطلاعات و ارتباطات و زیرگروه خدمات ارزش افزوده قرار دارد و موضوع فعالیت آن تامین، ارائه و توسعه خدمات ارزش افزوده مخابراتی، بازاریابی و توسعه خدمات داده‌ها، تاسیس و توسعه شبکه‌های مخابراتی، ارائه خدمات داده‌های تلفن همراه و ثابت و مواردی از این دست و شرکت مبین وان کیش با سرمایه 100 میلیارد ریالی در آخرین گزارش عملکردی 6 ماهه خود منتهی به 31 شهریورماه 95، سود هر سهم را 440 ریال برآورد کرده و با درج نماد معاملاتی آن در فرابورس ایران در صف عرضه اولیه قراردارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب