امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19259 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کنترل سرعت و ایمن سازی در دو محور بزرگراهی منطقه 15

خبرایران:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از ایمن سازی در دو محور بزرگراهی منطقه با اقداماتی نظیر اجرای خطوط ارتعاشی، نصب تابلو انتظامی و چراغهای چشمک زن خبر داد.
کنترل سرعت و ایمن سازی در دو محور بزرگراهی منطقه 15

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سالمی با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به اینکه اکثر تصادفات در 30 کیلومتری ورودی شهرها و به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان اتفاق می افتاد اقدامات ایمن سازی در محورهای بزرگراهی  امام رضا (ع) و آزادگان در دستور کار حوزه حمل و نقل و ترافیک قرار گرفت.

به گفته وی در این راستا به منظور کنترل  سرعت وسایط نقلیه و کاهش تصادفات؛ بنا به درخواست پلیس راهور و بررسیهای به عمل آمده توسط کارشناسان حوزه ترافیک منطقه؛ خطوط ارتعاشی در 4 محور و 50 ردیف در بزرگراههای امام رضا(ع) و آزادگان اجرا و سرعت خودروها در این دو بزرگراه کنترل شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یادآور شد: نصب 70 تابلوی انتظامی برای تسهیل در عبور و مرور خودروها و نصب 7 چراغ چشمک زن در ورودی و خروجی های سرجناغی های این دو بزرگراه به منظور ایمن سازی در شب از دیگر اقدامات در این زمینه است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب