امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19225 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با هدف بازسازی جداول قدیمی انجام شد؛

اجرای 45 هزار مترطول جدول در محلات منطقه 15

خبرایران: معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 از بازسازی بیش از 45 هزار مترطول جداول قدیمی در محلات منطقه طی 9 ماهه گذشته خبر داد.
اجرای 45 هزار مترطول جدول در محلات منطقه 15

به گزارش خبرایران از به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا حلاجیان با اشاره به اجرای طرح های بالادست این منطقه که به منظور انتقال آبهای سطحی مناطق خود انجام می دهند و در پی آن آب های سطحی تجمیع و به این منطقه انتقال پیدا می کنند، افزود: در این راستا حوزه فنی و عمران منطقه به دلیل فرسوده شدن انهار و کانیو های محلی ضمن تغییر مقطع انهار، آنها را بازسازی و از شکل نهر به کانیو و بالعکس تغییر داده است.

وی در ادامه گفت: در این راستا 7600 مترطول جدول در خیابان های شهرزاد، 17 شهریور،  طیب، مینابی ، کوهستانی ، دربندی و ... در ناحیه یک و 7700   مترطول جدول در خیابان های اتابک ، ابراهیمی، مسلم  و ... اجرا شده است.

بنابر اظهارات حلاجیان اجرای حدود 4700  مترطول جدول در معابر کیانشهر و شهرک جمهوری ناحیه سه،  نزدیک به 12 هزار مترطول در معابر مشیریه، ورودی و خروجی خیابان بوعلی در ناحیه چهار و 900 مترطول جدول   در افسریه محوطه شهرک شهید بهشتی  و خیابان 15 متری دوم – بین خیابانهای  4 الی  11 در ناحیه پنج  و 8800 مترطول جدول در خیابان ترکاشوند، کوچه های مسگرآباد  و خیابان های نورعلی و کلهر به پایان رسیده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه به اجرای بیش از 4100 مترطول جدول در نواحی حریم منطقه اشاره کرد و یادآور شد: جدولبندی خیابان های آزادی و شهید بهشتی در ناحیه قیامدشت و خیابان سبلان و پدافند هوایی در محله خاورشهر ناحیه هشت اجرا شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب