امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19215 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جهاد مهربانی در ایستگاه های مهربانی

خبرایران: در هفته ای که گذشت در منطقه 17 شاهد تبلیغات و برپایی ایستگاه های مهربانی بودیم، ایستگاه هایی که به جمع آوری کمک های خودجوش مردمی برای نیازمندان همزمان با شروع فصل سرما اختصاص داشت.
جهاد مهربانی در ایستگاه های مهربانی

به گزارش خبرایران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17، با اعلام این مطلب گفت: در طرح ایستگاه های مهربانی با حمایت شهرداری و همکاری موسسه رهروان ولایت؛ فعالیت خودجوش جوانان و نوجوانان منطقه به سمت جلب کمک های مردمی اعم از وسایل گرمایشی، پتو، لباس، کیف، کفش و قالی و ... هدایت گردید.

طلبه ها، دانش آموزان، جوانان و نوجوانانی که بی هیچ چشمداشتی و با انگیزه و شوری وصف ناشدنی تا پاسی از شب در غرفه ها به جمع آوری کمک های مردمی می پرداختند و مردمی که کمک هایشان، استقبالشان و مهربانیشان در وصف نمی گنجید صحنه های زیبایی از "جهاد مهربانی" را رقم می زدند اما آنچه مهم تر به نظر می رسد ضرورت ترویج مهربانی و فراگیری این اقدام های جهادی است.

دکتر عقیل منصوری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 ضمن مثبت ارزیابی نمودن طرح و اجرای آن؛ افزود استفاده از بانک های اطلاعاتی طرح جامع حامی، بهره گیری از اطلاعات افراد محلی و جلب مشارکت های مردمی ؛ باعث گردید تا این اقلام به دست نیازمندان واقعی سطح منطقه برسد. وی در پایان ضمن آرزوی رخت بربستن فقر از چهره جامعه اسلامی، ابراز امیدواری نمود به زودی شاهد آن باشیم که جهاد مهربانی بی نیاز از تبلیغ و ترویج به عنوان صدقه جاریه و عادتی پسندیده تبدیل گردد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب