امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19163 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حجت‌الله ایوبی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران:

همه برای هویت مستقل فیلم کوتاه کمک کنیم

خبرایران:رییس سازمان سینمایی، در مراسم معارفه سیدصادق موسوی، مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران بر حمایت از هویت مستقل فیلم کوتاه تاکید کرد و حکمفرمایی نشاط و انگیزه را در فضای آن لازم دانست
همه برای هویت مستقل فیلم کوتاه کمک کنیم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مراسم معارفه سید صادق موسوی صبح امروز چهارشنبه هشتم د‌ی‌ماه در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حجت‌الله ایوبی؛ رییس سازمان سینمایی، محمد طباطبایی‌نژاد؛ مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، حبیب ایل‌بیگی؛ معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، روح‌الله حسینی؛ مدیرعامل مدرسه ملی سینمای ایران و جمعی از مدیران انجمن سینمای جوانان ایران و سازمان سینمایی برگزار شد.

در این مراسم ایوبی با اشاره به این مطلب که خروجی انجمن سینمای جوانان ایران برای کشور باعث افتخار است، گفت: آرزی ما این است که این مدرسه بزرگ کشور را درست اداره کنیم. خط مشی‌های درستی برای انجمن در دوره آقای ایل‌بیگی مشخص شد اما ضرورت‌هایی که در مدیریت کشور به حوزه‌های مختلف تحمیل می‌شود، موجب شد که آن مسیر ادامه پیدا نکند.

ایوبی ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌های فرید فرخنده‌کیش، این جابه‌جایی را برای ارتقاء جایگاه انجمن مفید دانست و ادامه داد: این تغییر یک تصمیم فکر شده بود و برای انتخاب مدیرعامل جدید هزار و یک دلیل وجود داشت و مهم‌ترین دلیل این است که در هرجا حضور داشته نشاط، انگیزه و امید در آن محیط حکم‌فرما بوده است. ایوبی مهم‌ترین حسن سیدصادق موسوی را مشورت‌پذیری وی عنوان کرد و افزود: مدیران انجمن، مدیرعاملی خواهند داشت که به حرف‌هایشان گوش خواهد داد و بسیاری از مشکلات انجمن به زودی حل خواهد شد. وی با تاکید بر این مطلب که نباید زمان را از دست داد، اضافه کرد: بنده به دلیل شغلی معلمی که دارم تعلق خاطر خاصی به انجمن سینمای جوانان احساس می‌کنم و آن را فردای سینمای ایران می‌دانم.

رییس سازمان سینمایی با بیان این مطلب که مدیرعامل جدید از امروز باید جلساتی را با مدیران انجمن برگزار کند، ادامه داد باید با جمع کردن تجارب انجمن بهترین اتفاقات را برای آن رقم زد. ایوبی با اشاره به این مطلب که مدیران باید وسواس را کنار بگذارند و اعتماد کنند، گفت: در انجمن باید به دفاتر استانی اعتماد کرد و بودجه تولید را در اختیار استان‌ها قرار داد.

رییس سازمان سینمایی با تاکید بر استفاده از خرد جمعی، اضافه کرد: شوراها و اصناف فیلم کوتاه باید پشت این سینمای بزرگ بایستند و از تجارب آن‌ها برای هرچه بهتر کارکردن استفاده کنند.

ایوبی با اشاره به این مطلب که از هر شخصی که در انجمن سینمای جوانان باشد تمام قد حمایت می‌کند، ادامه داد: در این مقطع زمانی، احساس می‌کنم که انجمن به حمایت بیشتری نیاز دارد. وی با تاکید بر هویت مستقل فیلم کوتاه، افزود: امیدوارم همگی کمک کنند که فیلم کوتاه این هویت مستقل را احساس کند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب