امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19039 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پس از کسب پیروزی برابر استقلال ؛

حمله تند علی دایی به منصوریان/ آنقدر شو بازی نکنیدآقا/ نباید لیدرها تصمیم بگیرند/دوران آرسن لوپن بازی ها تمام شده است

خبرایران:علی دایی که به شدت از اتفاقات رخ داده در جریان بازی ناراحت بود با انتقاد از رفتارهای منصوریان گفت که او چینی را برای تحریک هواداران سمت آنها فرستاده است.
حمله تند علی دایی به منصوریان/ آنقدر شو بازی نکنیدآقا/ نباید لیدرها تصمیم بگیرند/دوران آرسن لوپن بازی ها  تمام شده است

به گزارش خبرایران، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از کسب پیروزی برابر استقلال با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

امیدوارم قهرمان شویم

یک خسته نباشید به بازیکنانم می گویم. لازم می دانم این برد را به خانواده آقای غلامپور تقدیم کنم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد تا قهرمان حذفی شویم. همانطور که گفته بودم فقط برای برد به زمین آمدیم. در کل بازی موقعیت های گل ما چند برابر استقلال بود ولی متاسفانه آقای خورشیدی با وجود جرات بالایش در اول بازی، 120 دقیقه علیه ما سوت زد و خیلی راحت هم آقای دانشگر را اخراج کرد تا تیم من برای بازی بعدی قلع و قمع شود.

 

 چینی را فرستادند تا هواداران را تحریک کنند

این همه به من فحش دادند. هرچه گفتند با وجود احترام به هواداران مودب استقلال، هرچه گفتند به مادر و خواهر خودشان گفتند. دوران آرسن لوپن بازی ها، تمام شده که عده ای را بفرستید که مثلا به من فحش ندهند. وقتی خرمگاه نیست منصوریان دستیار دیگری علی چینی را فرستاد تا تماشاگران را تحریک کنند. الان دوره آرسن لوپن بازی است. الان دارند شو بازی می کنند و تماشاگران را تحریک می کنند. اینها تقصیر کمیته انضباطی است که اصل کاری ها را محروم نمی کنند.

 

 شو بازی نکنید

با وجدان تیمتان را هدایت کنید. آنقدر شو بازی نکنید. منصوریان آنقدر با داور کلنجار رفت تا بازیکن من اخراج شد. این ها تقصیر کمیته انضباطی است. وقتی که می روند آدم درجه سه را محروم می کنند همین می شود. نمی شود که همه دست و پا بسته به جلوی استقلال بیایند. ما که نمی‌توانیم کار در زمین انجام نداده و به حریف اجازه دهیم که به راحتی دروازه‌مان را باز کند. ما باید در 90 دقیقه کار استقلال را تمام می‌کردیم و 3، 4 گل به آنها می‌زدیم.

 

تلویزیون جمهوری اسلامی، اسلامی نیست

متاسفانه تلویزیون جمهوری اسلامی ایران که دَم از اسلام می‌زند صحنه گل اول استقلال را به طور کامل نشان نمی‌دهد در حالی که این گل در صحنه آفساید به ثمر رسیده است. آقای مزدک میرزایی کمی انصاف داشته باش ما که استقلال و پرسپولیس نیستیم. آقایان بیایید لیگ را تعطیل کنید و ماهی یک بازی برای استقلال و پرسپولیس بگذارید. دلیل ندارد که تیم پرطرفدار برنده شود.

 

اگر تختی خوب نبود، برزای چگونه گل زد؟

الان اگر تیم من بر نمی گشت به بازی، اوت شده بودیم. بعد می گفتند استقلال برده و نمی گفتند چطور برده. شما نگاه کنید هر دو نیمه را و متوجه می شوید که ما خیلی بهتر بازی کردیم. دو سه هفته قبلش درباره تختی حرف زدند. اگر زمین بد بود که برزای نمی توانست به این شکل به ما گل بزند. اگر دقت می کردیم، می شد با استقلال 4-5 گل ببریم.

 

نباید لیدرها تصمیم بگیرند

من به دیگران اجازه نمی دهم به فضای من نزدیک شوند. چرا باید لیدرها در باشگاه ها تصمیم بگیرند. اینها درد فوتبال است که ماجرای پایه استقلال را می شنویم و اتفاقی نمی افتد. به نظر من فدراسیون باید آنقدر مستقل کار کند که اجازه ورود کسی به فوتبال را ندهد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب